×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، دیک ادووکات، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در نشست خبری پس از دیدار عراق با ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: ما انتظارات بالایی برای این بازی داشتیم، اما باید اعتراف کنیم که ایران بسیار بهتر بود و ما به تیم بهتری باختیم. آن‌ها شایسته این پیروزی بودند.

وی با اشاره به شرایط آماده‌سازی تیمش برای این مسابقات گفت: ما تنها دو اردوی یک هفته‌ای داشتیم. ما بازی‌هایی مقابل تیم‌های آماتور داشتیم. من الان متوجه هستم که چرا تیم پیش از این با پنج بازیکن در دفاع کار می‌کرد و نه چهار مدافع. من متوجه هستم که چرا مردم عراق ناراحت هستند، اما هنوز هشت بازی دیگر پیش‌رو داریم.

سرمربی هلندی عراق اذعان کرد: در این سطح ما اشتباهات زیادی داشتیم. گل‌های اول و دوم واقعاً اشتباهات ابتدایی داشتیم. گل سوم روی حرکت عالی تیم مقابل بود. در مقابل کره‌جنوبی ما بسیار خوب دفاع کردیم، اما در این بازی از هم پاشیده‌ شدیم.

ادووکات تصریح کرد: به عنوان سرمربی یک تیم ‌ملی وظیفه من نیست که آن‌ها را از نظر بدنی آماده ‌کنم و این مسئله باید در باشگاه‌ها اتفاق بیفتد. ما هماهنگی بازی با کره‌جنوبی را نداشتیم.

وی همچنین با بیان اینکه تاکتیک تیمش مقابل ایران کارساز نبود، افزود: ما آماده بودیم که دفاع کنیم و در ضد حمله ضربه بزنیم. در بازی‌هایی که در اردو مقابل تیم‌های آماتور انجام دادیم، با چهار دفاع بازی کردیم و در مقابل کره جنوبی این مسئله موثر واقع شد، اما مقابل ایران نه. بازیکنان ما باید سطح بازی خود را ارتقا دهند. ما باید به دنبال بازیکنان خوب عراقی در خارج از عراق باشیم که در کوران مسابقات قرار دارند. باید آن‌ها را پیدا کنیم تا تیم ملی عراق را تقویت کنیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.