به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت های بدنی، مدیر حسابرسی داخلی و ارزیابی عملکرد صندوق که مسئولیت رسیدگی و نظارت بر طرح تکریم ارباب رجوعان و همچنین راهبری، توسعه و نظارت بر میز خدمت حضوری و الکترونیک این نهاد را عهده دار است گفت : استراتژی مذکور سرلوحه کلیه امور صندوق و کارکنان آن قرارگرفته است؛ بنحوی که حوزه های ستادی و استانی با تعاملات فی مابین در ایجاد و بهره برداری از سامانه جامع در بستر الکترونیکی، همواره سعی بر آن دارند با رعایت جوانب قانونی، ضمن صیانت از حقوق صندوق، نسبت به ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمت به جامعه هدف اعم از زیان دیدگان، ارباب رجوعان و خانواده متوفیان پرونده های مشمول تعهدات این صندوق اقدام نمایند.
هاشمی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از پرونده های صندوق مربوط به افرادی است که متأسفانه فوت شده اند و بخش عمده ای نیز افرادی با صدمات جانی و بعضا معلولیت حرکتی میباشند، نحوه ارائه و سرعت خدمات صندوق به زیان دیدگان و ارباب رجوعان از اهمیت ویژه ای برخوردار می گردد.
در این راستا در هفته جاری زیان دیده ای که به دلیل شدت صدمات و ضایعه نخاعی امکان حضور در محل صندوق را برای تکمیل پرونده نداشت، حسب هماهنگی به عمل آمده بین شعبه استان اصفهان (محل تشکیل پرونده) و شعبه استان لرستان (محل سکونت زیان دیده) انجام شد، نماینده صندوق از شعبه لرستان به یکی از شهرهای توابع شهرستان خرم آباد در این استان عزیمت و با حضور بر بالین زیان دیده، نسبت به اخذ مدارک لازم و تکمیل پرونده در منزل ایشان اقدام نمود تا موجبات کارسازی فوری مبلغ تعلق یافته به ایشان فراهم شود.
این مقام مسئول ادامه داد: در ایفای نقش موثر نظارت مستمر و بازنگری فرآیندها و ارزیابی عملکرد حوزه ها و کارکنان و ارتقاء سطح کیفیت خدمات، همچان که در سال جاری خدمات متعددی در میز خدمت الکترونیکی صندوق قرارگرفته است، صندوق اهتمام دارد با بهره گیری از توان فنی و دانش کارکنان متخصص خود، سامانه های الکترونیک را بنحوی تجهیز و توسعه دهد تا ضمن اینکه تمام فرآیندها بطور هوشمند مورد ارزیابی قرار می گیرند، طی تعامل با سایر دستگاههای دولتی و اجرایی کشور در ایجاد بسترهای ارتباطی لازم، سیاست ابلاغی ریاست محترم جمهوری اسلامی در خصوص اهتمام کلیه دستگاه های اجرایی کشور به ارائه و توسعه خدمات غیرحضوری به ارباب رجوعان را نیز عملیاتی نماید.