Categories: بانک و بیمه

ارائه خدمات هوشمند ، آسان و دقیق و توسعه خدمات الکترونیکی با قید اولویت در دستور کار صندوق است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت های بدنی، مدیر حسابرسی داخلی و ارزیابی عملکرد صندوق که مسئولیت رسیدگی و نظارت بر طرح تکریم ارباب رجوعان و همچنین راهبری، توسعه و نظارت بر میز خدمت حضوری و الکترونیک این نهاد را عهده دار است گفت : استراتژی مذکور سرلوحه کلیه امور صندوق و کارکنان آن قرارگرفته است؛ بنحوی که حوزه های ستادی و استانی با تعاملات فی مابین در ایجاد و بهره برداری از سامانه جامع در بستر الکترونیکی، همواره سعی بر آن دارند با رعایت جوانب قانونی، ضمن صیانت از حقوق صندوق، نسبت به ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمت به جامعه هدف اعم از زیان دیدگان، ارباب رجوعان و خانواده متوفیان پرونده های مشمول تعهدات این صندوق اقدام نمایند.
هاشمی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از پرونده های صندوق مربوط به افرادی است که متأسفانه فوت شده اند و بخش عمده ای نیز افرادی با صدمات جانی و بعضا معلولیت حرکتی میباشند، نحوه ارائه و سرعت خدمات صندوق به زیان دیدگان و ارباب رجوعان از اهمیت ویژه ای برخوردار می گردد.
 در این راستا در هفته جاری زیان دیده ای که به دلیل شدت صدمات و ضایعه نخاعی امکان حضور در محل صندوق را برای تکمیل پرونده نداشت، حسب هماهنگی به عمل آمده بین شعبه استان اصفهان (محل تشکیل پرونده) و شعبه استان لرستان (محل سکونت زیان دیده) انجام شد، نماینده صندوق از شعبه لرستان به یکی از  شهرهای توابع شهرستان خرم آباد در این استان  عزیمت و با حضور بر بالین زیان دیده، نسبت به اخذ مدارک لازم و تکمیل پرونده در منزل ایشان اقدام نمود تا موجبات کارسازی فوری مبلغ تعلق یافته به ایشان فراهم شود.
این مقام مسئول ادامه داد: در ایفای نقش موثر نظارت مستمر و بازنگری فرآیندها و ارزیابی عملکرد حوزه ها و کارکنان و ارتقاء سطح کیفیت خدمات، همچان که در سال جاری خدمات متعددی در میز خدمت الکترونیکی صندوق قرارگرفته است، صندوق اهتمام دارد با بهره گیری از توان فنی و دانش کارکنان متخصص خود، سامانه های الکترونیک را بنحوی تجهیز و توسعه دهد تا ضمن اینکه تمام فرآیندها بطور هوشمند مورد ارزیابی قرار می گیرند، طی تعامل با سایر دستگاههای دولتی و اجرایی کشور در ایجاد بسترهای ارتباطی لازم، سیاست ابلاغی ریاست محترم جمهوری اسلامی در خصوص اهتمام کلیه دستگاه های اجرایی کشور به ارائه و توسعه خدمات غیرحضوری به ارباب رجوعان را نیز عملیاتی نماید.

فتحنایی

Recent Posts

مناقصه عمومی دومرحله‌ای با موضوع خرید، نصب و راه‌اندازی سرور

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در راستای حمایت از تولید ملی، قصد دارد با برگزاری مناقصه…

4 ساعت ago

تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های نصر در حوزه تنظیم‌گری

دوشنبه، ۲۱ آبان‌ماه جلسه مشترک کمیسیون سلامت دیجیتال نصر تهران و نایب رئیس کمیسیون بهداشت…

4 ساعت ago

بهشتی‌نژاد در سمت مدیرعاملی بیمه سرمد ابقا شد

در پی انتخاب اعضای حقوقی و حقیقی هیأت‌مدیره بیمه سرمد در مجمع عمومی عادی به‌طور…

4 ساعت ago

عضویت سازمان ملی استاندارد ایران در شورای تائید صلاحیت موسسه اسمیک

در جریان برگزاری بیست و هشتمین اجلاس هیات مدیره موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای…

4 ساعت ago

شبکه برق روستای هاله توسط شرکت آریاساسول بهسازی و نوسازی شد

شرکت پلیمر آریاساسول در راستای تحقق اهداف مسئولیت های اجتماعی، شبکه فرسوده شده برق روستای…

4 ساعت ago

پتروشیمی اروند با ساخت دهکده اقتصاد مقاومتی به حمایت از خانوارهای بدسرپرست و بی‌سرپرست می‌آید

آئین کلنگ‌زنی دهکده اقتصاد مقاومتی، با حضور مدیران ارشد شرکت پتروشیمی اروند و مقامات محلی…

4 ساعت ago