Categories: بانک و بیمه

ارائه خدمات هوشمند ، آسان و دقیق و توسعه خدمات الکترونیکی با قید اولویت در دستور کار صندوق است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت های بدنی، مدیر حسابرسی داخلی و ارزیابی عملکرد صندوق که مسئولیت رسیدگی و نظارت بر طرح تکریم ارباب رجوعان و همچنین راهبری، توسعه و نظارت بر میز خدمت حضوری و الکترونیک این نهاد را عهده دار است گفت : استراتژی مذکور سرلوحه کلیه امور صندوق و کارکنان آن قرارگرفته است؛ بنحوی که حوزه های ستادی و استانی با تعاملات فی مابین در ایجاد و بهره برداری از سامانه جامع در بستر الکترونیکی، همواره سعی بر آن دارند با رعایت جوانب قانونی، ضمن صیانت از حقوق صندوق، نسبت به ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمت به جامعه هدف اعم از زیان دیدگان، ارباب رجوعان و خانواده متوفیان پرونده های مشمول تعهدات این صندوق اقدام نمایند.
هاشمی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از پرونده های صندوق مربوط به افرادی است که متأسفانه فوت شده اند و بخش عمده ای نیز افرادی با صدمات جانی و بعضا معلولیت حرکتی میباشند، نحوه ارائه و سرعت خدمات صندوق به زیان دیدگان و ارباب رجوعان از اهمیت ویژه ای برخوردار می گردد.
 در این راستا در هفته جاری زیان دیده ای که به دلیل شدت صدمات و ضایعه نخاعی امکان حضور در محل صندوق را برای تکمیل پرونده نداشت، حسب هماهنگی به عمل آمده بین شعبه استان اصفهان (محل تشکیل پرونده) و شعبه استان لرستان (محل سکونت زیان دیده) انجام شد، نماینده صندوق از شعبه لرستان به یکی از  شهرهای توابع شهرستان خرم آباد در این استان  عزیمت و با حضور بر بالین زیان دیده، نسبت به اخذ مدارک لازم و تکمیل پرونده در منزل ایشان اقدام نمود تا موجبات کارسازی فوری مبلغ تعلق یافته به ایشان فراهم شود.
این مقام مسئول ادامه داد: در ایفای نقش موثر نظارت مستمر و بازنگری فرآیندها و ارزیابی عملکرد حوزه ها و کارکنان و ارتقاء سطح کیفیت خدمات، همچان که در سال جاری خدمات متعددی در میز خدمت الکترونیکی صندوق قرارگرفته است، صندوق اهتمام دارد با بهره گیری از توان فنی و دانش کارکنان متخصص خود، سامانه های الکترونیک را بنحوی تجهیز و توسعه دهد تا ضمن اینکه تمام فرآیندها بطور هوشمند مورد ارزیابی قرار می گیرند، طی تعامل با سایر دستگاههای دولتی و اجرایی کشور در ایجاد بسترهای ارتباطی لازم، سیاست ابلاغی ریاست محترم جمهوری اسلامی در خصوص اهتمام کلیه دستگاه های اجرایی کشور به ارائه و توسعه خدمات غیرحضوری به ارباب رجوعان را نیز عملیاتی نماید.

فتحنایی

Recent Posts

نبرد انتقامی ایران با قطر در مقدماتی جام‌جهانی/ ژاپن، عربستان و استرالیا در گروه مرگ

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در گروه یک این رقابت‌ها…

17 ساعت ago

مرجع رسمی انتشار آرای صندوق‌های خارج از ایران وزارت کشور است

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد نتایج رسمی و ترکیب آرای صندوق های رای در…

17 ساعت ago

جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است/ حضور مردم امری لازم و ضروری است

رهبر معظم انقلاب بیان کردند: جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است و برای اثبات…

19 ساعت ago

معرفی ربات سرویس‌دهنده CLOi ال‌جی،مجهز به هوش مصنوعی برای پذیرایی و مراقبت‌های بهداشتی

تازه‌ترین ربات خودران شرکت ال‌جی، با طراحی چهار در و شش چرخ و سیستم تعلیق…

2 روز ago

حضور شرکت وثوق از هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ملت در الکامپ ۱۴۰۳ به عنوان ارائه‌کننده خدمات معتمد مالیاتی (TSP)

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ ۱۴۰۳ با حضور شرکت توسعه اعتماد وثوق…

2 روز ago

بانک مرکزی سفته‌بازی را کنترل کرد/ ثبات نرخ ارز با مدیریت رشد نقدینگی

کارشناس اقتصادی گفت: عملکرد بانک مرکزی، کشور را از یک ابرتورم نجات داده است.

2 روز ago