×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
ارائه ۵۰ هزار خدمت اداره اسناد فرهنگی ایثارگران در سال ۹۹

به گزارش ایرنا از سایت نوید شاهد، گزارش فعالیت‌های اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه ارائه اسناد فرهنگی ایثارگران به سازمان‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی طی سال ۱۳۹۹ روز سه شنبه منتشر شد.

بر اساس  این گزارش،‌ اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید در این مدت ۳۵‌هزار و ۳۰۸ خدمت به ۶۸ سازمان ارائه داده است. «کنگره ۱۷‌هزار زن شهید، جانباز و آزاده»، «حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی»، «موسسه فرهنگی مردم‌نهاد گنج عظیم»، «فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر (عج)»، «سازمان بسیج ادارات – کنگره شهدای کارمند»، «فرماندهی سپاه امیرالمونین ایلام (شهدای روحانی)»، «مرکز پویانمایی صبا (وابسته به صدا و سیما)»، «قوه قضائیه»، «ستاد بزرگداشت شهدای مکتب‌الصادق»، «معاونت نیروی انسانی نهاجا»، «انجمن دفاع از قربانیان تروریسم گیلان» و «گنگره شهدای استان زنجان» از جمله مراکزی هستند که این خدمات را دریافت کرده‌اند.

بیشترین خدمت ارائه شده طی سال ۱۳۹۹، در تیر ماه صورت گرفته که شامل ۱۲‌ هزار و ۸۹۳ خدمت است که از این میان، ۱۲‌ هزار خدمت فرهنگی به «سازمان بسیج ادارات – کنگره شهدای کارمند» ارائه شده است.

طی بهمن‌ سال ۱۳۹۹ نیز ۶ ‌هزار و ۲۰۹ خدمت ارائه شده که از این تعداد، دو هزار و ۸۷۱ خدمت فرهنگی برای «ارسال اسناد اصل شهدای زنجان جهت ارایه به کنگره شهدای استان» صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، سازمان‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی در فروردین ۱۸۴ خدمت، در اردیبهشت ۳ هزار و ۲۱۱ خدمت، در خرداد ۲۸۸ خدمت، در تیر ۱۲‌ هزار و ۸۹۳ خدمت، در مرداد ۱۳۵ خدمت، در شهریور ۳۷ خدمت، در مهر ماه ۳ هزار و ۹۹۵ خدمت، در آبان ۳‌ هزار و ۹۱۲ خدمت، در آذر ۴‌ هزار و ۱۱۴ خدمت، در دی‌ ۳۷۰ خدمت، در بهمن ‌۶ ‌هزار و ۲۰۹ خدمت دریافت کرده‌اند.

افزون بر این، در اسفند سال گذشته ۱۷‌ هزار سند نیز برای برپایی کنگره ۱۷ ‌هزار زن شهید، جانباز و آزاده در اختیار این کنگره قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.