×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارائه ۴ پیشنهاد آبفای کشور به شورای حکام آب

تجارت گردان | ارائه 4 پیشنهاد آبفای کشور به شورای حکام آب

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، حمیدرضا جانباز ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در حاشیه نشست شورای حکام مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه چهار پیشنهاد آبفای کشور به اعضای حاضر در نشست اظهار داشت: در زمینه ارتقای کیفیت آب شرب کشورهای منطقه پیشنهاد شد تا ایجاد شبکه آموزشی و ظرفیت‌سازی نیروهای متخصص بخش کیفی آب را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آیا بیشترین تعداد آزمایشگاه‌های معتبر در بخش آب و فاضلاب را دارد، افزود: تعداد زیادی از این آزمایشگاه‌ها در سطح کشور مرجع هستند.

جانباز تصریح کرد: در بخش آب بیش از ۹۷ درصد تجهیزات، امکانات و خدمات اجرایی در داخل انجام می‌شود و بیش از ۷۸ درصد بخش فاضلاب نیز در داخل کشور ساخته می‌شود.

وی همچنین با اشاره به پیشنهاد دیگر ایران گفت: روشهای نوین تصفیه فاضلاب و بازچرخانی و استفاده از پساب جهت تامین بخش صنعت و تغذیه آبخان‌ها مورد توجه قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور ادامه داد: همچنین ایجاد مرکز تبادل اطلاعات و توسعه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز تا پایان امروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جانباز در ادامه اظهار داشت: برای اولین بار مسابقات مهارت‌آموزی در بین همکاری فنی استانها برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های ایران در خارج از کشور گفت: جلساتی با عراق و سوریه داشتیم و در حال حاضر مشاورین و پیمانکاران ما در اجرای پروژه‌های این کشورها در حال فعالیت هستند.

جانباز همچنین یادآور شد: توسعه خدمات فنی و مهندسی و صادرات آن همواره در دستور کار ما قرار داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.