×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ارایه بیمه پیمایشی خودرو بیمه سامان در بیستمین نمایشگاه تلکام

تجارت گردان | ارایه بیمه پیمایشی خودرو بیمه سامان در بیستمین نمایشگاه تلکام

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، بیمه پیمایشی خودرو محصولی نوآورانه است که به مشتریان اجازه می دهد بر اساس میزان حرکت خودرو در طول سال حق بیمه بدنه اتومبیل را بپردازند.

این یک محصول نوآورانه و البته عادلانه است که بیمه سامان آن را ویژه رانندگان کم ریسک طراحی کرده است.محاسبات انجام شده نشان می دهد حق بیمه بیمه نامه بدنه اتومبیل پیمایشی از بیمه نامه های بدنه رایج، دست کم ۳۰ درصد ارزان تر است.این بیمه نامه در سه دسته پنج هزار کیلومتری، هشت هزار کیلومتری و ۱۲ هزار کیلومتری به صورت سالانه ارائه می شود، و  مشتریان می توانند بسته به نیاز خود، این بسته های بیمه ای را خریداری و در صورت نیاز آن را تمدید کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از جزییات این خدمات و محصولات می‌توانند در مدت برگزاری بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی تلکام، صنایع مخابرات و اطلاع رسانی تهران که از سه شنبه ۲۶ آذر لغایت ۲۹ آذرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود به غرفه بیمه سامان واقع در سالن۳۸B مراجعه کنند.

بیمه سامان با هدف معرفی آخرین خدمات و محصولات خود با مشارکت اپراتور سامانتل به عنوان تنها شرکت بیمه ای حاضر در بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی تلکام، صنایع مخابرات و اطلاع رسانی تهران حضور دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.