×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارایه خدمات به نیازمندان تا رفع محرومیت ها ادامه خواهد یافت

جانباز حاج محمود ژولیده مسئول گروه های جهادی محبان المرتضی (ع)،  کریم اهل بیت(ع) و موج الحسن روز یکشنبه به خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا درباره گزارش عملکرد این گروه های جهادی در دوماه ابتدای سال اظهار کرد:‌ در ماه های ابتدایی فصل بهار خدمات شایسته ای به نیازمندان از سوی گروه های جهادی انجام شد، این خدمات از سال گذشته تداوم داشته و با یاری خیرین ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه درباره این خدمات به نیازمندان افزود: انجام دو ذبح قربانی برای سلامت وجود مبارک امام زمان (عج) در ابتدای ماه مبارک رمضان و توزیع ۴۸ بسته گوشت گوسفندی در منطقه کوره پزخانه خاورشهر، به مبلغ شش میلیون تومان انجام گرفت.

این جانباز دوران دفاع مقدس افزود: خرید تعداد ۲۰ هزار ماسک بهداشتی جهت توزیع با بسته های معیشتی، در ابتدای ماه مبارک رمضان، به مبلغ شش میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان در جهت انجام موازین بهداشتی خانواده ها اهدا گردید.  

 ژولیده درباره توزیع کمک های مومنانه میان نیازمندان گفت: تهیه و توزیع مقادیری لوازم التحریر بین دانش آموزان نوجوان به مبلغ یک میلیون و صد و شصت هزار تومان،  تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی و ۵۰ بسته ماسک بهداشتی، بین خانواده های نیازمند جنوب شهر تهران، از دیگر اقدامات بود.

کمک های نقدی به ابنیه سازی در روستاها

این جانباز درباره کمک های نقدی در روستاها گفت :جمع آوری و هزینه کردن مبلغ سیزده میلیون و ششصد هزار تومان، جهت خرید ۵ تنور نانوائی در مناطق مختلف و نیز توزیع افطاری صلواتی به تعداد ۱۰۰۰ بسته در بین روزه داران در ماه مبارک رمضان یکی از مهمترین اقدامات طی دو ماه گذشته بوده است.

وی افزود تهیه و اهدای تعداد ۴۵ روسری و مقنعه برای دخترانِ ایتام، و نیز یک تخته فرش جهت نوعروس نیازمند جمعاً به مبلغ هشت میلیون تومان، در شهرستان کرج در راستای رسیدگی به ایتام انجام گرفت.

 ژولیده درباره خدمات رسانی به روستاها نیز تصریح کرد :‌تقدیم وجوه نقدی به برخی افراد نیازمند، از کار افتاده، خانواده ایتام و دو گروه فرهنگی، جمعاً به مبلغ هفده میلیون تومان،  اعطای کمک هزینه نقدی جهت ساخت حسینیه فاطمیه قم در آستانه ولادت امام حسن مجتبی (ع) به مبلغ سه میلیون تومان، تهیه و توزیع ۴۸ بسته معیشتی و ۴۸ بسته ماسک بهداشتی بین خانواده های نیازمند کوره پزخانه خاورشهر در شام میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) به ارزش ۱۰ میلیون تومان از دیگر خدمات بوده است.  

کمک های مومنانه

‌این جانباز ادامه داد : انجام دو ذبح قربانی و یک عقیقه و توزیع ۶۰ بسته گوشت گوسفندی در بین دیگر خانواده های نیازمند مناطق بیرونی شهر تهران در روز عید سعید فطر به مبلغ هشت میلیون و ششصد هزار تومان،  تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی، ۵۰ بسته ماسک بهداشتی، ۵۰ بسته نان مُغذی و خرما به همراه ذبحِ دو قربانی و ۴۶ بسته گوشت گوسفندی در بین خانواده های ایتام شرق تهران در ایام عید سعید فطر، جمعاً به مبلغ شانزده میلیون و هفتصد هزار تومان به جهت کمک به نیازمندان در اختیار این عزیزان قرار گرفت.  

وی افزود: تهیه و اهدای چندین دست لباس کودکان، ۲۰ دست پوشاک و چندین دست کیف و کفش زنانه و ۴۸ بسته ماسک بهداشتی به خانواده های نیازمند در حاشیه شهرستان حصارک، با همکاری یک گروه جهادی در شهر کرج، اعطای یک دست جهیزیه کامل به یک نوعروس نیازمند (از ایتام) در باقرشهرِ شهرری به مبلغ بیست و پنج میلیون تومان اقدام خوبی در راستای دستگیری از نیازمندان بود.

حاج محمود ژولیده خاطر نشان کرد  مبالغی نیز بعنوان  صدقات به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) (ویژه ایتام) واریز شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.