×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارایه خدمات رایگان به بیماران سرطانی ۱۶ تا ۳۰ سال

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه رضوی، نسترن رضوی مدیر این موسسه، افزود: خدمات ویزیت مشاوره درمان به صورت رایگان، تامین بخشی از هزینه دارویی و درمانی، اسکان بیماران تحت درمان، کمک به بالا بردن اعتماد به نفس بیمار با ایجاد توانمندسازی و اشتغال، برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌ها و غیره از مواردی است که بیماران سرطانی ارایه می شود.

وی با بیا اینکه یکی از اهداف مهم در مسیر حمایت و درمان جوانان مبتلا به سرطان تقویت روحیه و بالا بردن انگیزه در آنهاست، اظهار داشت:در حال حاضر بیش از ۳۰۰ بیمار مبتلا به سرطان عضو این موسسه بوده و در تلاش هستیم با حمایتهای مادی و معنوی از آنها در راستای کاهش آلام و دردهای بیماران جوان گام برداریم.

رضوی ادامه داد: در کشور شاهد افزایش نرخ ابتلا به برخی از سرطان ها هستیم که این زنگ خطری است که توجه و سرمایه گذاری بیشتر در این زمینه و بخصوص راههای پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان را مشخص می کند.

رضوی یادآور شد: در جهت حمایت از بیماران سرطانی، مراسم یلدا با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از جوانان مبتلا به سرطان تحت پوشش به همراه خانواده‌های آنان و همچنین جمعی از خیرین، هنرمندان و چهره‌های شناخته شده که از حامیان هستند در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.