×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارتشها پیشران توسعه هستند/ بهره وری باید هدف سازمان ها باشد

تجارت گردان | ارتشها پیشران توسعه هستند/ بهره وری باید هدف سازمان ها باشد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  سازمان ملی بهره وری، فاطمه پهلوانی، در جمع کمیته ­های بهره ­وری وزارت دفاع و سازمان های تابعه، اظهار داشت: توجه به بُعد کارایی در بهره ­وری برای سازمان های ایرانی بسیار مهم است.

رئیس سازمان ملی بهره وری افزود: بهره­ وری هدف غایی عملکرد یک سازمان است لذا می­بایست همچون چتری گسترده همه اقدامات دیگر اعم از ارتقای کیفیت فرآیند و فرآورده، استانداردسازی، ارزیابی عملکرد و سایر اقدامات بهبود را در برگیرد.

پهلوانی نظم و انضباط کاری حاکم بر نهادهای نظامی و دفاعی را عامل اولیه کلیدی برای حرکت به سوی کارآمدی دانست و گفت: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، ارتش­ ها همواره پیشران توسعه بوده ­اند. توان برنامه­ ریزی بالا توام با نظم­ پذیری و دقت در اجرا در کنار مسئولیت­ پذیری در نیروهای نظامی از آنها مجموعه ­هایی پویا و در حال رشد ساخته است.

همچنین سردار تقی ­زاده قائم مقام وزیر دفاع ضمن بیان نمونه­ هایی از اقدامات وزارت دفاع در استفاده از سرریز فناوری دفاعی در صنایع تجاری کشور، بر استفاده بهینه از منابع و کاهش قیمت تمام شده محصولات در شرایط کاهش بودجه با رویکرد بهره ­وری به عنوان یک راهکار مهم در ارتقای توان دفاعی کشور در عین جنگ اقتصادی تاکید کرد.

وی از تبیین «وداجای آینده» خبر داد و گفت: در حال حاضر در صنایع دفاعی جهان در هر ۳۶ ساعت و اخیراً در هر ۲۳ ساعت یک پدیده یا محصول الکترونیک جدید در حال ظهور و ارائه است و ما نمی ­توانیم در چنین شرایطی بی­ تفاوت باشیم و در تقویت بنیه­ دفاعی کوتاهی کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.