×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارتقاء بهره وری و تسریع در ارائه خدمات منوط به توجه به امر آموزش و به روز کردن دانش بیمه گری دارد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت ، دکتر حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا طی سفر به استان گیلان، با حضور در شعبه رشت، ضمن بازدید از این شعبه با رئیس و کارکنان شعبه دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان فرآیند خدمت رسانی به مشتریان قرار گرفت. وی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته بر نظارت دقیق در خصوص تکریم مشتریان و نیازسنجی از ایشان در ارائه خدمات بیمه ای تاکید کرد .

بر اساس این گزارش ، دکتر بهاری فر با اشاره به لزوم آموزش سرمایه انسانی خاطرنشان کرد : آموزش نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.
وی افزود: ارتقاء بهره وری و تسریع در ارائه خدمات منوط به توجه به امر آموزش و به روز کردن دانش بیمه گری دارد و این مهم نیز منجر به خدمت رسانی بهتر به مشتریان به خصوص جامعه سهامداری خواهد شد.

شایان ذکر است در حاشیه این سفر، دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا، با توجه به درگذشت والده محترم دکتر چایچی ریس محترم هیات مدیره بیمه حکمت صبا؛ با حضور در مراسم خاکسپاری، ضمن ابراز همدردی با ایشان؛ برای بازماندگان صبر و برای شادی روح آن مرحوم مغفور از درگاه ایزد منان طلب مغفرت نمود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.