×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارتقاء سری محصولات All-in-One ال‌جی مجهز به نمایشگر جدید Micro LED برای افزایش بهره‌وری

ال‌جی الکترونیکس از ورود محصول جدید Micro LED signage خود، LG MAGNIT All-in-One (مدل LAAA)، به بازار خبر داد. این مدل ۱۳۶ اینچی که از یک صفحه نمایش پریمیوم مجهز به فن‌آوری پیشرفته Micro LED ال‌جی با گام پیکسل ۵۶/۱ میلی‌متری و کنترل و اسپیکر داخلی برخوردار است، گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در اتاق‌های کنفرانس به شمار می‌رود. LG MAGNIT All-in-One علاوه بر کیفیت تصویر فوق‌العاده به دلیل استفاده از پلتفرم webOS و سازگاری کامل با سیستم‌های کنترلAV نصب و تجربه کاربری آسانی نیز دارد.

فن‌آوری پیشرفته نمایشگر Micro LED ال‌جی با ارائه رنگ سیاه واقعی و رنگ‌هایی زنده در LG MAGNIT All-in-One به تصاویر زندگی می‌بخشد. فن‌آوری Micro Pixel Pitch این شرکت با کمک به وضوح و دقت رنگ‌ها و فن‌آوری تراز تراشه LED و بهبود سطح، با ارتقاء یکنواختی رنگ سفید و کاهش اعوجاج رنگ، تصاویری با کیفیت منحصربه‌فرد را از زوایای دید مختلف فراهم می‌کند. 

LG MAGNIT All-in-One علاوه بر برخورداری از کیفیت تصویر متمایز Micro LED، نصب آسانی نیز دارد. کنترل و اسپیکر داخلی آن دردسر مدیریت و وصل کردن کابل‌های متعدد را از میان می‌برد. پنل ۱۳۶ اینچی آن از ۵ یونیت ماژول‌ نمایشگر LED مونتاژ شده تشکیل شده که با استفاده از فرآیند هم‌ترازی ماژول “کاهش فاصله” ال‌جی از پیش ‌پیکربندی شده است و در نتیجه می‎تواند سریع و ایمن به فریم متصل شود. فرآیند نصب با وصل کردن نمایشگر با استفاده از تنها یک کابل AC به برق کامل می‌شود.

LG MAGNIT All-in-One با تسهیل برگزاری بدون وقفه جلسات کاری یک راه‌کار مناسب و راحت برای استفاده در اتاق‌های جلسات شرکت‌ها به شمار می‌رود. کاربران می‌توانند با استفاده از یک scroll wheel موجود بر روی کنترل از راه دور LG Magic به آسانی در میان عملکردهای گسترده و متنوع دستگاه‌ جستجو کنند و سپس به سادگی با یک “اشاره و کلیک” سریعاً به عملکرد مورد نیاز خود دسترسی پیدا کرده و آن را فعال کنند. علاوه بر این، LG MAGNIT All-in-One جدید با LG One:Quick Share، راه‌کار به اشتراک‌گذاری وایرلس صفحه نمایش، و سیستم کنترل صوتی تصویری مبتنی بر وب که مدیریت موثر و ادغام با مجموعه‌ای از  تجهیزات صوتی تصویری را امکان‌پذیر می‌کند سازگار است.

طراحی جذاب و مینیمالیستی LG MAGNIT All-in-One اتاق کنفرانس را زیبا و شکیل می‌کند. برای دسترسی و کاربری آسان، تمامی اتصال‌های رابط‌های کاربری در جلوی محصول تعبیه شده‌اند و کلیدهای پایه‌ای کنترل در سمت راست فریم قرار گرفته‌اند. از این گذشته، LG MAGNIT All-in-One جدید برای اطمینان از ایمنی کاربران و محیط نصب، آزمایش‌های مربوط به حریق و سازگاری الکترومغناطیسی را طبق شرح موجود در پاورقی پشت سر گذاشته است.*   

Paik Ki-mun معاون ارشد و رئیس یونیت تجاری نمایشگر اطلاعات شرکت راه‌کارهای تجاری ال‌جی: “ما قصد داریم با تکیه بر رونمایی موفق از جدیدترین محصول LG MAGNIT، سری All-in-One LED signage خود را گسترش و ارتقاء دهیم. ما به توسعه نمایشگرهای نوآورانه‌ای که کیفیت تصویر عالی و نصب و کاربری آسان را تضمین کنند و پاسخ به نیازهای مشتریان در کنار ایجاد ارزش‌های جدید برای کسب و کارهایشان متعهد هستیم.” 

LG MAGNIT All-in-One از آغاز همین ماه در بازارهای جهانی شامل اروپا موجود خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره LG MAGNIT All-in-One از LG.com بازدید کنید.

* LG MAGNIT All-in-One در دسته‌بندی “آتش سوزی” موفق به دریافت گواهی‌نامه (BS476 Part 7 Class 1) ‌و برای سازگاری الکترومغناطیسی موفق به دریافت گواه‌نامه (EMC Class A) شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.