×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارتقای رضایت مشتریان با خلق سرویس های نوین پستی

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، فاطمه مقصودی در دیدار با ابراهیم علی پناهی مدیر کل پست لرستان، پست را سازمانی اجتماعی و مردم نهاد دانست و اظهار داشت: «با وجود گسترش فناوری های نوین، پست همچنان نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می کند و با خلق سرویس های جدید در بستر الکترونیک، رضایت مردم را فراهم کرده است.»
نماینده مردم شهرستانهای بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پست در ایام شیوع ویروس کرونا، توانست نقش خود را به خوبی ایفا کند تصریح کرد: «با توسعه و گسترش زندگی شهری ضروری است که خدمات پستی متناسب با نیاز جامعه تعریف و گسترش یابد.»
فاطمه مقصودی کارکنان پست را مجموعه ای خدمتگزار خواند و افزود: «از هرگونه همکاری که موجب رشد واعتلای پست استان شود، دریغ نخواهیم کرد.»
در ادامه ابراهیم علی پناهی، مدیر کل پست لرستان گزارشی از وضعیت عملکرد پست استان ارائه کرد.
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.