×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳
ارتقای کیفیت خدمات پستی با طرح بهارآورد ۱۴۰۲

 به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ محمد احمدی با اشاره به تشکیل کمیته هماهنگی فعالیت ایام پایانی سال با عنوان «طرح بهارآورد ۱۴۰۲» در بخش های ستادی و ادارات کل پست استانها  گفت: «بر اساس مفاد این طرح مدت زمان ارائه خدمات پستی در دفاتر قبول و باجه های معطله منتخب با راه اندازی شیفت های کشیک افزایش یافته و تمامی دفاتر قبول پست تا آخرین روز سال فعال و آماده خدمت رسانی به هموطنان است.»
وی با بیان اینکه در روزهای جمعه و ایام تعطیل طبق هماهنگی انجام شده شیفت های آماده سازی و توزیع جهت توزیع به موقع مرسولات هموطنان پیش بینی شده است، افزود: «در بخش رهسپاری، تمامی ناوگان شرکت ملی پست مهیای ارائه خدمات مناسب به هموطنان شده و هماهنگی های لازم با بخش خصوصی در زمینه های مختلف اعم از شرکت های هواپیمایی، راه آهن و … برای ارسال به موقع مرسولات صورت پذیرفته است.»
احمدی همچنین با اشاره به پیش بینی تیم های کنترلی به منظور نظارت بر چگونگی اجرای فرآیند در مراکز استان و شهرستان های تابعه برای  حصول اطمینان از اجرای بهینه عملیات، گفت: «با پیش بینی های صورت گرفته پیرامون تبادل مرسولات در هاب های پستی و بهره گیری از سیستم های سورتینگ هوشمند در تهران و ۵ مرکز استان دیگر، زمینه برای ارائه خدمات بهتر فراهم شده است.» 
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با اشاره به افزایش چشمگیر ترافیک مرسولات در ایام پایانی سال از صبر و بردباری مشتریان قدردانی کرد و افزود: مرکز امور مشتریان شرکت ملی پست با شماره تلفن ۱۹۳ آماده پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به مشکلات احتمالی هموطنان خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.