×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارتقای ۱۱٫۵ درصدی رتبه جهانی وبسایت پژوهشکده بیمه

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، الکسا(Alexa) یک مرکز معتبر تجزیه و تحلیل وبسایت‌های جهان (وابسته به وبسایت آمازون) است که بر اساس تعداد بازدیدکنندگان جدید در یک روز معین و متوسط تعداد صفحاتی که توسط هر فرد بازدید شده است به سنجش و رتبه‌بندی وبسایت‌های جهان می‌پردازد.
 بر اساس اطلاعات استخراج شده از سرویس رتبه‌بندی الکسا، در ابتدای مهر ۱۳۹۹، وب‌سایت پژوهشکده بیمه به نشانی www.irc.ac.ir ، در میان ۳۰میلیون وب‌سایت جهان در جایگاه ۹۶۱۹۶ قرار داشته و اکنون در ابتدای مهرماه ۱۴۰۰ با ارتقای ۱۱٫۵۴ درصدی در جایگاه ۸۲۶۹۷ قرار گرفته که این ارتقای رتبه با توجه به معیارهای سخت‌گیرانه رتبه‌بندی الکسا بسیار امیدوار کننده است.
بر پایه این گزارش، رتبه وب‌سایت پژوهشکده بیمه در میان سایت‌های داخل کشور نیز از جایگاه ۲۳۹۶ در مهرماه ۱۳۹۹ به جایگاه ۲۱۴۸ در مهرماه ۱۴۰۰ رسیده و ۱۶٫۴۵ درصد بهبود  را رقم زده است. وب‌سایت پژوهشکده بیمه در یک سال گذشته در سه شاخص نرخ خروج کاربران، بازدید روزانه هر بازدیدکننده و زمان متوسط حضور بازدیدکنندگان در سایت، به ترتیب حدود ۲۴٫۴۷،  ۳۷٫۵ و ۲۶٫۶۷ درصد بهبود داشته است.
جهت مشاهده رتبه وب‌سایت پژوهشکده بیمه در الکسا، به نشانی https://www.alexa.com/siteinfo/irc.ac.ir#section_traffic مراجعه نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.