×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اردن برنده نبرد شگفتی‌سازها/ تاجیک‌ها با سر بالا به دوشنبه برمی‌گردند

در آغاز مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، تیم‌های تاجیکستان و اردن از ساعت ۱۵ امروز با قضاوت مینگ‌فو از چین در ورزشگاه احمد بن علی دوحه به مصاف هم رفتند.

دو تیم شگفتی‌ساز جام ملت‌های آسیا در شرایطی در مرحله یک‌چهارم روبه‌روی هم قرار گرفتند که تاجیکستان با برتری مقابل امارات و اردن با شکست دادن عراق، به جمع ۸ تیم برتر آسیا رسیده بودند.

بازی با برتری اردن آغاز شد و این تیم در جریان نیمه اول، بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت. با این حال حملات و فشار شاگردان حسین عموته با توجه به دفاع فشرده و با برنامه تاجیک‌ها سبب شد تا وقت اول بازی نتیجه‌ای در برنداشته باشد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم حملات اردنی‌ها برای زدن گل برتری پرفشارتر دنبال شد و در دقیقه ۶۶ ضربه سر عبدالله نصیب روی کرنر ارسالی از سمت راست با برخورد به وحدت هنانوف وارد دروازه تاجیکستان شد تا اردن یک بر صفر جلو بیفتد.

در ادامه تاجیکستان با خارج از شدن لاک دفاعی با ارائه یک فوتبال رو به جلوتر به دنبال جبران گل خورده بود. با این حال تلاش شاگردان پتر شگرت به نتیجه نرسید تا در نهایت اردن با یک گل تاجیکستان را شکست داده و برای اولین بار در طول تاریخ فوتبال این کشور راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

اردن روز ۱۷ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌ها به مصاف برنده دیدار استرالیا و کره‌جنوبی می‌رود.

در دیگر دیدار امروز مرحله یک‌چهارم نهایی، از ساعت ۱۹ امشب، تیم‌های استرالیا و کره‌جنوبی به مصاف هم می‌روند تا حریف اردن در نیمه‌نهایی مشخص شود.

ترکیب اولیه تاجیکستان:

یتیموف،صفروف، وحدت هنانوف، ژورابوئف، نظروف، شوکوروف، اوماربائف، احسون پنج شنبه، ماباتشوئف، جلیلوف و شاهروم

سرمربی: پتر شگرت

اردن برنده نبرد شگفتی‌سازها/ تاجیک‌ها با سر بالا به دوشنبه برمی‌گردند

ترکیب اولیه اردن:

یزید ابولیلا، سالم العجالین، ابو العرب، عبدالله نصیب، محمود المردی، نوور، رجائی عاید، احسان حداد، علی الوان، موسی التعمری و یزان النعمت

سرمربی: حسین عموته

اردن برنده نبرد شگفتی‌سازها/ تاجیک‌ها با سر بالا به دوشنبه برمی‌گردند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.