×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
اردیبهشت ماه درخشان «صبانور» با ثبت بالاترین رکورد تولیدات و فروش کنسانتره

میزان تولید گندله صبانور در این ماه ۵۶ هزار و ۶۴۷تن و مقدار سنگ‌آهن دانه‌بندی تولید شده توسط صبانور ۲۸۳هزار و ۳۸۳ تن سنگ آهن در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می‌باشد.

شرکت صبانور با ثبت رکوردهای جدید در همه حوزه ها توانست رکورد تولید اردیبهشت‌ماه را از بدو تاسیس تاکنون تغییر دهد. رکوردهای تولید گندله صبانور در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۲ هزار و ۵۲۷ تن و کنسانتره به مقدار ۱۱۸ هزار و ۳۵۲ تن در ماه مشابه سال ۱۴۰۰ به ثبت رسیده بود.

آخرین رکورد شرکت صبانور در حوزه تولید و استخراج سنگ آهن در دومین ماه از سال‌ مربوط به سال ۱۴۰۱ با تولید ۲۳۲هزار و ۳۹۴ تن و استخراج ۳۷۲هزار و ۷۷۱تن بود. میزان استخراج سنگ آهن در اردیبهشت ماه امسال ۳۹۵ هزار و ۶۰۲ تن به ثبت رسیده است که یک رکورد قابل توجه به شمار می‌آید.

در بخش فروش شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور نیز رکوردهای محصول کنسانتره را در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با ثبت عدد ۱۴۳هزار و ۶۷۵تن به دست آورد که این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۲ با تناژ ۱۱۰ هزار و ۸۸۸ تن، ۲۹.۵۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

رکوردهای تولید صبانور در ثبت آمار و ارقام ماهیانه خلاصه نشد، بلکه این شرکت در تولید روزانه محصول کنسانتره نیز توانست دو رکورد با تناژ تولیدی ۳۳۲۲ و ۳۳۲۵تن در اردیبهشت ۱۴۰۳ به ثبت برساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.