×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
از بهترین شدن گل مدافع پرسپولیس در آسیا تا تکذیب یک حضور جنجالی در استقلال

به گزارش ایرنا،  در بسته ویژه خبری بخش ورزشی خبرگزاری ایرنا در روز بیشت‌وششم مهرماه، مروری بر اتفاقات مهم ورزش  ایران و جهان داشتیم که در زیر می‌خوانید:
نخست وزیر ژاپن: المپیک توکیو به هر شکل برگزار می‌شود
«یوشیهیده سوگا» نخست وزیر جدید ژاپن تعهد قاطع خود را برای برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک در توکیو در تابستان سال ۲۰۲۱ اعلام کرد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

خلیل زاده زننده بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب شد
گل شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به الشارجه در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ در منطقه غرب شناخته شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

ستاره منچستریونایتد در رادار رئال و بارسلونا
برونو فرناندز ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد در پی اختلاف با سولسشر سرمربی شیاطین سرخ، تنها ۸ ماه پس از پیوستن به این تیم، ممکن است اولدترافورد را ترک کرده و راهی رئال مادرید یا بارسلونا شود. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

رونالدو: هرگز قوانین مربوط به کرونا را نشکستم
فوق ستاره پرتغالی جهان فوتبال در واکنش به اظهارات وزیر ورزش ایتالیا که گفته بود رونالدو در مسیر سفر به تورین ممکن است قوانین مربوط به زمان کرونا را نقض کرده باشد، عنوان کرد: هرگز قوانین کرونا را نادیده نگرفتم. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

برگزاری مراسم آغاز هفته تربیت بدنی با گرامیداشت یاد شهدا
مراسم آغاز هفته تربیت بدنی با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران در مزار شهید گمنام واقع در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

دبیر: کادر فنی تیم ملی کشتی پاسخگوی مسائل فنی است
رییس فدراسیون کشتی گفت: به عنوان رئیس فدراسیون، در مسائل فنی، ریز نمی شوم و کادر فنی، پاسخگوی مسائل فنی است. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

حضور مالک شهرخودرو در استقلال تکذیب شد
باشگاه استقلال شایعه حضور فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو، به عنوان مدیرعامل این باشگاه را تکذیب کرد. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

یک تیم عربستانی از لیگ قهرمانان کنار می‌رود
یک سایت عرب زبان ادعا کرد که برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ممکن است یکی از ۲ تیم مطرح عربستان نتوانند جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

در حضور «آزمون»؛ برتری زنیت در دیدار حساس خانگی
تیم فوتبال زنیت در حضور ۶۶ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود در دیدار حساس مقابل سوچی به برتری سه بر یک دست یافت. مهاجم تیم ملی ایران روی گل اول زنیت تاثیر مستقیم داشت. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

پیروزی شهرخودرو مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در بازی مقابل پیکان تهران به برتری دست یافت. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

دربی تماشایی مرسی‌ساید برنده نداشت/ VAR ناجی اورتون شد
دربی تماشایی «مرسی‌ساید» بین تیم‌های اورتون و لیورپول با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. در این بازی «جردن پیکفورد» با واکنش‌های تماشایی خود به‌همراه سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) ناجی اورتون شدند. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به مذاکرات غیرقانونی با بشار رسن
 باشگاه پرسپولیس در پی مذاکرات باشگاه القطر با بشار رسن، به این باشگاه قطری و فدراسیون فوتبال این کشور نامه زد و مذاکره با این هافبک عراقی را غیر قانونی دانست. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.