×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
از بیمه مستمری باران با شاخص تورم با حضور ۴ مدیرعامل شرکت‌های بیمه زندگی رونمایی شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی، رونمایی از محصول جدید بیمه باران طی گردهمایی سالیانه گروه مالی دانایان با حضور چهره‌های دانشگاهی، اقتصادی و فعالان بازار سرمایه انجام شد و علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه باران، با تشریح ویژگی‌های این بیمه‌نامه تصریح کرد: بیمه باران که از ابتدای فعالیت خود، همواره در تکاپوی ارائه راهکارهایی نوین و کارآمد برای تمامی سطوح جامعه است، این بار نیز طرحی نو در انداخته تا بتواند با هدف قرار دادن افرادی که دغدغه تورم و تاثیرات آن بر زندگی روزمره‌شان را دارند، گام موثری بردارد.

هادی در ادامه افزود: بیمه مستمری شاخص تورم، طوری طراحی شده که بتواند برای افرادی که نگران هستند، دامنه اثرگذاری تورم طی سال‌های آتی، روند روزمره زندگی‌شان را تحت‌الشعاع قرار دهد و از قدرت خریدشان بکاهد، راه‌گشا باشد. بنابراین با ارائه این بیمه‌نامه، تلاش شده تمامی افراد جامعه با هر میزان سواد مالی و دانش سرمایه‌گذاری، بتوانند در رقابت با تورم، پیروز میدان باشند و از خود و خانواده‌‌شان محافظت کنند.

مدیرعامل بیمه باران تصریح کرد: این طرح، سود سرمایه‌گذاری مطابق نرخ تورم را برای ذخیره ریاضی بیمه‌نامه منظور می‌کند تا بیمه‌گذاران حتم کنند که با پرداخت حق بیمه‌های امروز می‌توانند به اندوخته‌ای معقول در مقابل تورم دست یابند.

او با اشاره به ویژگی ممتاز بیمه‌نامه مستمری با شاخص تورم افزود: آنچه در این میان قابل توجه است، در نظر گرفتن این ویژگی ممتاز است که شاخص تورم اعلام شده توسط مراجع رسمی، به صورت سالیانه محاسبه و بر ذخیرۀ ریاضی بیمه‌نامه‌ها با روش سود مرکب منظور می‌شود تا انتفاع حداکثری بیمه‌گذاران میسر شود.

هادی در پایان سخنان خود ضمن دعوت از مهرداد قندچیلر معاون مدیرکل نظارت بر بیمه‌های اشخاص و مسئولیت بیمه مرکزی، مهدی نوروزی مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه، عباس اسلامی مدیرعامل بیمه زندگی کاریزما و سروناز درواری مدیرعامل بیمه زندگی آگاه برای حضور در آیین رونمایی گفت: حضور مدیران عامل سه شرکت بیمه زندگی دیگر در رونمایی از بیمه مستمری باران با شاخص تورم نشانگر این است که رقابت‌ها در این عرصه در راستای توسعه و ارتقای محصولات بیمه زندگی است و تلاش و همت جمعی‌ای که در اتمسفر شرکت‌های بیمه زندگی جاری است، من‌جملگی در مسیر تعالی خدمات به بیمه‌گذاران محترم قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.