×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
از سفر به استان های مازندران و گیلان به شدت پرهیز کنید

تجارت گردان | از سفر به استان های مازندران و گیلان به شدت پرهیز کنید

ایرج حریرچی روز جمعه در  سفر به گیلان در گفت و گوی زنده تلویزیونی با شبکه خبر با اشاره به بازدیدی که از بیمارستانها ، نقاهتگاه ها و مراکز بهداشتی استان گیلان به همراه استاندار و فرمانده سپاه استان داشت ،افزود:  بهبود نسبی که در وضعیت استانهایی همچون گیلان و قم شاهد هستیم،  نباید موجب شود که  اقدامات احتیاطی مان را کاهش دهیم .

وی دو اقدام مهم  برای کنترل و مهار بیماری کرونا را جداسازی بیماران که دارای علائم شدید، متوسط و خفیف کرونا هستند، یکدیگر و از مردم عادی و  به حداقل رساندن تماس های افراد غیر مبتلا با همدیگر عنوان کرد.

 وی خاطرنشان کرد : مردم نباید به هیچ عنوان به مناطق سیاحتی و زیارتی سفر کنند و اگر چه سفرهای درون‌شهری کاهش یافته اما هنوز شاهد سفرهای داخل استانی و ترددهای شهری هستیم.

 وی با تاکید بر اینکه سفرهای داخل شهری و تردد در شهرها باید به حداقل برسد، تصریح کرد: اگر مردم همکاری کنند تا هفته اول فروردین سیر صعودی بیماری را کنترل می‌کنیم و در صورت عدم همکاری ، بیماری تا پایان اردیبهشت و حتی خرداد ماه تداوم می یابد و تبدیل به بحران عظیمی شود.

حریرچی با تاکید مضاعف از مردم خواست : سفر و ترددهای غیر ضروری و اضطراری به شدت پرهیز کنند و خود و خانواده شان را در معرض این بیماری قرار ندهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.