×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | از فردا طرح ارائه سیم‌کارت به دانش‌آموزان عشایری خراسان رضوی آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، تکتم جاوید- ابوالحسن حقیقی در گفتگو با شهرآرانیوز، افزود: باتوجه به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس و همچنین نداشتن پوشش اینترنت برای دانش‌آموزان عشایر و روستاها، تصمیم گرفتیم با همکاری شرکت ایرانسل و اجرای این طرح همه دانش‌آموزان عشایر را زیر پوشش آموزش شبکه شاد قرار دهیم.
وی ادامه داد: توزیع آزمایشی این طرح فردا با حضور در منطقه رضویه آغاز می‌شود و تا پایان هفته و هفته بعد این خدمت به تمام دانش‌آموزان عشایر ارائه خواهد شد. دانش‌آموزان می‌توانند پس از دریافت سیم‌کارت رایگان و اینترنت به شبکه شاد و آموزش مجازی متصل شوند.  
معاون ابتدایی اداره آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: پیش از این لپ‌تاپ و تبلت‌هایی در اختیار مدیر آموزگار و راهبران آموزشی قراردادیم که می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی از پوشش شبکه شاد استفاده کنند. در این مرحله نیازی نیست دانش‌آموزان تلفن همراه هوشمند داشته باشند، زیرا دانش‌آموز می‌تواند با تلفن همراه هوشمند دیگران هم از وای‌فای این سیم‌کارت و اینترنت رایگان به شبکه شاد وصل شود.
حقیقی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان حاشیه شهر مشهد در مرحله بعد قراردارند، افزود: در صورت توافق با شرکت ایرانسل می‌توانیم اینترنت رایگان را به این بخش از دانش‌آموزان برسانیم.
وی یادآورشد: هیچ اعتباری برای این طرح تخصیص داده نشده و شرکت ایرانسل برای ارائه این کار خیر پیش‌قدم شده است.

منبع خبر : شهرآرا نیوز
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.