×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
از نفر برتر جشنواره عکس تامین اجتماعی در جشنواره عکس روسیه تقدیر شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سال گذشته سومین جشنواره عکس تامین اجتماعی در یک نگاه در محورهای مختلف با موضوعاتی همچون ایمنی در کار ، کارآفرینی و تولید ، کارگران ساده و ماهر در محیط کار ، حوادث ناشی از کار ، خانواده – کودکان و آینده ، بازنشستگان – ورزش و سلامتی ، خدمات بیمه ای – درمانی تامین اجتماعی ، نگاه آزاد و خلاقانه به تامین اجتماعی ، خدمات غیرحضوری برگزار شد و آقای علی محمدی از خوزستان در این جشنواره به عنوان نفر برتر انتخاب و از وی تقدیر شد.

جشنواره بین‌المللی عکس ماکسیم دیمیتریف دارای مجوز شماره ۵۴۶۰-۲۰۲۰ انجمن عکاسی آمریکا (PSA) است. عکس‌های راه یافته به این جشنواره ضمن ثبت در آرشیو PSA به نام عکاس برای دریافت القاب PSA نیز محاسبه خواهد شد.

تعداد سه اثر از این عکاس در مسابقه روسیه پذیرفته و یکی از این آثار( عکس ارسالی در جشنواره تامین اجتماعی در یک نگاه) در بخش «مردم» شایسته تقدیر شد.

علی محمدی، نفر اول مسابقه عکس فریادهای خاموش (بخش امید به زندگی) در سال ۹۶، نفر اول مسابقه عکس ملی «تامین اجتماعی در یک نگاه» در سال ۱۳۹۸، نفر اول بخش عکس جشنواره مطبوعات استان خوزستان در سال ۹۷، منتخب جشنواره بین‌المللی عکس خیام در ۲۰۱۷ است و در بیش از ۱۵ نمایشگاه عکاسی حضور داشته است. انتشار عکس در روزنامه «نیویورک تایمز»، «خبرگزاری ای‌اف‌پی فرانسه»، «خبرگزاری آسوشیتدپرس»، «خبرگزاری رویترز و آژانس عکس گتی» از دیگر فعالیت های علی محمدی محسوب می شود.

وی همچنین چهار دوره دبیر اجرایی مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه بوده است.

ماکسیم دیمیتریف (۱۸۵۸-۱۹۴۸) عکاس اهل شهر نیژنی نووگورود در روسیه در قرن‌های ۱۹ و ۲۰ میلادی بنیانگذار فتوژورنالیسم روسیه و عضو انجمن عکاسی روسیه بود. موزه‌ای برای بزرگداشت کارهای او در نیژنی نووگورود وجود دارد. این جشنواره به افتخار وی به نام ماکسیم دیمیتریف نام‌گذاری شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.