×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
از واگذاری سرخابی‌ها تا رویارویی رونالدو و مسی شاید وقتی دیگر

به گزارش ایرنا، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در حوزه ورزش گفت: مراحل واگذاری تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فرابورس تا پایان پاییز انجام خواهد شد.
«جمشید تقی‌زاده» روز پنجشنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: وزیر ورزش و جوانان از یک‌سال گذشته اختیار واگذاری تیم‌های پرسپولیس و استقلال را به بنده تفویض کرد. ادامه این مطلب را اینجا بخوانید.
**سازمان لیگ فوتبال ایران زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد.
براساس این گزارش  نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹   ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۹ به پایان می رسد و نقل و انتقالات پیش فصل لیگ یک نیز در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز دوم آذر ماه  ۱۳۹۹ تمام خواهد شد. برای مشاهده ادامه این خبر اینجا را انتخاب کنید.
**فدراسیون بین‌المللی فوتبال رده‌بندی تیم‌های ملی را در ماه اکتبر اعلام کرد که براین اساس، ‌ تیم ملی فوتبال ایران با یک پله صعود و ۱۴۹۲ امتیاز در جایگاه بیست و نهم جهان قرار گرفت.
تیم‌های بلژیک، فرانسه، برزیل و انگلیس عناوین اول تا چهارم این جدول را دراختیار دارند برای اطلاع کامل از این خبر به اینجا سر بزنید.
**رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) می‌گوید که وی به برگزاری لیگ برتر اروپایی علاقه‌ای نداشته و همچنان روی جام باشگاه‌های جهان که به دلیل پاندمی کرونا برای مدتی نامعلوم به تعویق افتاده است، تمرکز دارد.
گزارش‌ها مبنی بر اعلام آمادگی بانک آمریکایی جی‌پی مورگان‌چیس برای تامین بودجه‌ای به ارزش ۴.۶ میلیارد دلار به منظور برگزاری رقابتی جدید موسوم به لیگ برتر اروپا و تحت حمایت فیفا، تیتر نخست روزنامه‌ها در اوایل هفته جاری بود. برای آشنایی با آخرین دیدگاه‌های رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال اینجا را ببینید.
**و دست آخر اینکه براساس گزارش نشریه سان انگلیس، جواب دومین آزمایش کرونای «کریستیانو رونالدو» پس از سپری کردن دوره اول در قرنطینه مثبت اعلام شده و بدین ترتیب این بازیکن دیدار یووه برابر بارسلونا را از دست خواهد داد.
غیبت رونالدو در دیدار هفته آینده تیمش برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان، هواداران را از لذت رویارویی وی با «لیونل مسی» محروم خواهد کرد. برای دیدن این خبر به اینجا نگاه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.