×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استاندار: مسایل مسکن مهر در استان سمنان به سرعت تعیین تکلیف شود

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در استانداری افزود: پرونده مسکن‌مهر در برخی از شهرستان های استان همچنان باز است و باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود. 
وی افزود: تعیین تکلیف واحد های مسکن مهر نسبت به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اولویت قرار دارد و در شهرستان هایی که مسکن وجود دارد و متقاضی وجود ندارد، اصراری بر اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیست و توجیه ندارد. 
استاندار سمنان با بیان اینکه در اجرای طرح اقدام‌ ملی مسکن شهرهای با جمعیت متقاضی بالا و کانون های جمعیتی در استان در اولویت قرار داشته باشند، گفت: برنامه زمانبندی مناسب و منظم به منظور اجرای این طرح در شهرهایی که با کمبود مسکن و تقاضای بالای متقاضیان همراه است تدوین شود و استقبال نکردن از این طرح در مناطق مختلف استان و روند کند طرح مورد آسیب شناسی جامع و دقیق قرار بگیرد.
وی ادامه داد: بحث تخصیص زمین، نحوه واگذاری و مشارکت دستگاه های اجرایی در پروژه و سایر عوامل دخیل، می تواند در استقبال نشدن از این طرح از سوی متقاضیان تاثیرگذار باشد که نیاز به آسیب شناسی و اقدام موثر دارد. 
استاندار سمنان اظهار داشت: بی توجهی به کانون جمعیتی و میزان تقاضای گروه های هدف و فقط ساخت بی‌رویه مسکن، باعث گسترش شهر و مشکلاتی در تامین زیرساخت، امکانات اولیه و دسترسی مطلوب برای صاحبان خانه ها خواهد شد و مشکلات جدی بعدی را به همراه دارد که باید از این مساله جلوگیری شود.
در طرح اقدام ملی تامین مسکن،یکهزار و ۱۶۷ واحد ویژه شهرستان‌های شاهرود و میامی و سه هزار و ۶۷۲ واحد برای دیگر نقاط استان سمنان سهمیه درنظرگرفته شد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.