×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | استخراج ارز دیجیتال می‌تواند مسیر جدیدی برای ارزآورهای نو باشد/ 4 شرط برای افزایش قیمت اینترنت

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایلنا، محممدجواد آذری‌جهرمی در حاشیه اختتامیه نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فضایی با اعلام این مطلب افزود: سیاست‌گذاری در زمینه استخراج ارز دیجیتال نیازمند همکاری وزارت نیرو است و این امر باید با تایید و همکاری این وزارتخانه صورت پذیرد.

وی ادامه داد: استخراج ارز دیجیتال یعنی صادرات برق به‌صورت مجازی که اگر وزارت‌نیرو در این زمینه همکاری کند می‌تواند برای کشور درآمدزا باشد.

جهرمی با تاکید بر اینکه امروز شاهد مشکلات متعددی در حوزه اقتصادی هستیم، اظهار کرد: استخراج ارز دیجیتال در کشور در شرایط کنونی اقتصادی می‌تواند مسیر جدیدی برای ارزآورهای نو به شمار آید.

آذریجهرمی درباره افزایش قیمت اینترنت از سوی برخی شرکت‌ها گفت: ۴ شرط برای افزایش قیمت اینترنت اعلام کردیم و در صورتی که شرکت‌ها این ۴ شرط را بپذیرند درباره قیمت اینترنت می‌توان تجدیدنظر کرد.

وی ۴ شرط مذکور را سرمایه‌گذاری، بروزرسانی تکنولوژی، افزایش کیفیت و استفاده از تولید داخل برشمرد.

آذری‌جهرمی ادامه داد: تاکنون هیچ‌یک از این شروط عنوان شده توسط شرکت‌ها انجام نشده و آنها نگرانی از بازگشت سرمایه را یکی از دلایل تاخیر در انجام شروط عنوان می‌کنند.

جهرمی با تاکید بر اینکه شرکت‌ها برای مذاکره درباره شروط مورد نظر ما می‌توانند با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مذاکره کنند، افزود: مستنداتی از سوی این شرکت‌ها به ما رسیده اما هیچ‌کدام از این مستندات دلایل پیشنهادی برای تغییر تعرفه‌های اینترنتی نیستند.

ادامه دارد…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.