×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
استفاده از سیستم های انفورماتیک و دیجیتال جهت کوتاه کردن فرایندهای رسیدگی به پرداخت خسارت

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی صندوق؛ کریمی صندوق تامین خسارت‌های بدنی را یکی از پدیده‌های مبارک صنعت بیمه و ناشی از شعار آرامش و آسایش صنعت بیمه دانست و ضمن تشریح فرآیند خدمات صندوق به مردم خسارت دیده حوادث مشمول تعهدات این نهاد  اظهار داشت: به‌واقع برای افراد معسر که دچار خسارت شده‌اند و افرادی که مقصر حادثه هستند اما به دلایل قانونی از شرکت‌های بیمه نمی‌توانند خسارت دریافت کنند، مثلاً چند روز از اعتبار بیمه نامه گذشته باشد ، صندوق نهاد راهگشا است. عملاً قانون جدید شخص ثالث به نوعی چرخه و زنجیره ارزش را در صنعت بیمه کامل کرده است.

این مقام مسئول نقش صندوق در کاهش زندانیان ناشی از تصادفات را مهم و جدی ارزیابی کرده و افزود: صندوق به کاهش  آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی ،کمک وافری کرده است.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به سهم پرداختی شرکت های بیمه طبق قانون بیمه شخص ثالث به صندوق اشاره کرده و افزود: شرکت‌های بیمه به میزان ۸ درصد از بیمه‌نامه شخص ثالث به حساب صندوق واریز می کنند و خوشبختانه در همین راستا عملکرد صندوق بسیار مطلوب بوده و انسجام بسیار خوبی داشته است. حضور جناب آقای مهندس بهزاد پور درصندوق تامین خسارت بدنی کشور بسیار مغتنم است ، توجه ایشان به کوتاه کردن فرآیندهای پرداخت خسارت و استفاده از سیستم‌های انفورماتیک و دیجیتالی که بحث روز صنعت بیمه است دو شاخصه مدیریتی دوران ایشان است.
کریمی با تاکید بر معرفی صندوق و خدمات آن به مردم عنوان کرد: باید به بیمه‌گذاران این اطمینان داده شود که صنعت بیمه نسبت ‌به تکالیف خود و رفع چالش های اجتماعی این حوزه جدیت دارد.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در پایان با تاکید بر نقش صیانت و ضمانت بر عملکرد شرکت‌های بیمه بعنوان وظیفه مهم صندوق افزود: اگر شرکت بیمه ای در اثر ورشکستگی یا مشکلاتی در این زمینه نتواند به تعهدی که در قبال بیمه‌گذاران دارد عمل کند ،صندوق تامین خسارت‌های بدنی تضمینی بسیار جدی برای اساس بیمه‌گری و شرکت‌های بیمه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.