×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استفاده از شرکت‌های دانش بنیان مهم‌ترین راه دور زدن تحریم‌هاست/نیاز فوری صنعت پتروشیمی، توسعه محصول است

به گزارش تجارت گردان به نقل از ستاد خبری رویداد پتروفن ۱۴۰۲، بابک افقهی امروز (یکشنبه، ۱۲ آذرماه) در آیین افتتاحیه رویداد پتروفن ۱۴۰۲ اظهار امیدواری کرد که این رویداد فصل نوینی در بکارگیری توان جوانان متخصص و خوش‌فکر ایرانی در کلیدی‌ترین صنعت کشور، صنعت پتروشیمی باشد.
وی اظهار داشت: به توسعه بازار در صنعت پتروشیمی تا حدودی توجه شده، اما توسعه محصول در این صنعت مغفول مانده و یکی از مواردی که دانش‌بنیان‌ها باید به آن ورود کنند، توسعه محصول در صنعت پتروشیمی به عنوان نیاز فوری این صنعت است.
مدیرعامل تاپیکو، با بیان اینکه اینکه دست یاری به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان دراز می‌کنیم، گفت: مهمترین راه دور زدن تحریم‌ها کمک گرفتن از شرکت‌های دانش‌بنیان است.
افقهی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان افزون بر بومی‌سازی دانش فنی می‌توانند در بخش‌های نرم‌افزاری، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از خام‌فروشی به سودآوری شرکت‌های پتروشیمی کمک کنند.
وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های ارزیابی شرکت‌های خود در تاپیکو را رشد استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در تولید محصولات قرار دادیم، اظهار داشت: بهره‌وری در بسیاری از مجتمع‌ها از حد انتظار ما پایین‌تر است که این چالش جز با توسل به شرکت‌های دانش بنیان حل نمی‌شود.
وی ضمن قدردانی از حمایت دکتر علی‌عسکری از شرکت‌های دانش‌بنیان و برگزاری این رویداد هدفمند، خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم که باید شرکت‌های دانش‌بنیان را بیش از گذشته به حوزه عملیاتی نزدیک کنیم تا هرچه سریع‌تر به یک بازآفرینی و بازمهندسی فرآیندها در مجتمع‌های پتروشیمی دست یابیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.