×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استفاده از هوش مصنوعی برای مدیریت فروش در پتروشیمی پردیس/افزایش ۱۱ درصدی فروش در نیمه دوم سال ۱۴۰۲

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پردیس، مدیرعامل در نشست با سهامداران با ارائه گزارشی از روند تولید اوره و آمونیاک در سه فاز تولیدی پردیس اظهار داشت: در اسفندماه سال جاری حدود یک میلیون و هفتصد و چهل و هفت هزار تن فروش خواهیم داشت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰۰ هزار تن بیشتر خواهد بود که در تاریخ پردیس بی سابقه است.
سیدمحمدرضا میری لواسانی ادامه داد: در نیمه دوم سال جاری صادرات پردیس ۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش و در صورت های مالی ۱۰ درصد تأثیر داشته است. سال گذشته در دوره ۶ ماهه دوم حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان فروش داشتیم و امسال فروش نیمه دوم سال ما به حدود ۱۹٫۹ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و تا پایان سال از مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان نیز عبور خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش قیمت اوره در بازار جهانی در این دوره ما توانستیم با افزایش ۲۶۰ هزار تنی تولید در دوره شش ماهه این کاهش قیمت را جبران کنیم و ۱۱ درصد نیز افزایش ریالی فروش داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در پاسخ به سئوالی در خصوص تأثیر قطعی گاز بر تولید و فروش شپدیس گفت: وقتی که در ۸۰ روز یک فاز با تولید روزانه ۳۲۵۰ تن اوره غیرفعال می شود عملا تولید ۲۵۰ هزار تن اوره را از دی‌ماه تا امروز از دست داده ایم که اگر این میزان تولید را از دست نمی دادیم هم سودآوری بیشتری داشتیم و هم میزان ارزی که برای کشور تأمین می‌شد بیشتر بود.
دکتر میری لواسانی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده سهامداری پروژه همت به پتروشیمی پردیس برگشت داده شد و با مشخص شدن ترکیب هیأت مدیره در سال آینده، می توانیم زمان بندی اجرای پروژه که به صورت EPC انجام خواهد شد را اعلام کنیم.
وی اذعان کرد: ما از مردادماه برای مدیریت فروش نرم افزاری را راه اندازی کردیم که همه مراحل فروش را مدیریت می کند. در این نرم افزار که به صورت اختصاصی در پتروشیمی پردیس تولید شده است، داده های مختلف تولید و فروش در ماه های مختلف به صورت کاملا شفاف ثبت می شود و داده های سال های قبل نیز برای بررسی روند تولید و فروش و برنامه ریزی برای انتخاب بهترین برنامه فروش براساس ترند رفتاری و تجزیه و تحلیل توسط هوش مصنوعی انجام می شود. در این سامانه برای فروش محصول مناقصه معکوس برگزار می کنیم و محصول را به بالاترین قیمت می‌فروشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.