×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شرکت صنایع فولاد توان‌آور آسیا توسط فولاد مبارکه

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایراسین، رضا حیدری ،معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه، به همراه جمعی از مدیران حوزه فروش و بهره‌برداری شرکت، ضمن بازدید از شرکت صنایع فولاد توان‌آور آسیا در دیدار با علیرضا وکیلی، مدیرعامل این شرکت، بر لزوم و اهمیت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شرکت صنایع فولاد توان‌آور آسیا تأکید کرد.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در ادامه، ضمن اشاره بر رویکرد توسعه‌محور فولاد مبارکه در دوره اخیر مدیریتی این شرکت، استفاده از همه ظرفیت‌های شرکت توان‌آور آسیا را در تکمیل هرچه بیشتر زنجیره تولید در گروه فولاد مبارکه مؤثر دانست.

وی تأمین مواد اولیه این شرکت را از اولویت‌های اصلی در این مسیر دانست و همکاری خطوط تولید فولاد مبارکه را در تحقق این موضوع، مهم ارزیابی کرد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود دانش موجود در فولاد مبارکه را عاملی مؤثر دررسیدن شرکت توان‌آور آسیا به ظرفیت‌های خود دانست.

در جریان بازدید معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه و همراهان، علیرضا وکیلی مدیرعامل شرکت صنایع فولاد توان‌آور آسیا، ضمن ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد، برنامه‌های تولید و توسعه و اهداف پیش روی شرکت، بر لزوم و اهمیت پشتیبانی بیشتر فولاد مبارکه تأکید و اضافه کرد: حمایت‌های فزاینده فولاد مبارکه به‌عنوان شرکت مادر می‌تواند زمینه رشد و تعالی این شرکت را در گروه فولاد مبارکه، استان و کشور فراهم آورد.

وکیلی خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان این شرکت، تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف شرکت صنایع فولاد توان‌آور آسیا و گروه فولاد مبارکه به کار خواهند گرفت.

وی در ادامه بر اهمیت تأمین ورق موردنیاز این کارخانه از سوی فولاد مبارکه و همچنین تأمین ارز موردنیاز برای بخش وارداتی ورق موردنیاز این خط تولید را خواستار شد و گفت: چابکی و سرعت در تصمیم‌گیری در این موضوع می‌تواند در ارتقای بهره‌وری شرکت صنایع فولاد توان‌آور آسیا مؤثر باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع فولاد توان‌آور آسیا، در جریان این بازدید از خطوط تولید، برش، بسته‌بندی و چاپ و لاک این شرکت، موضوعاتی نظیر فروش محصولات شرکت فولاد توان‌آور آسیا، تأمین کلاف از منابع داخلی و خارجی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود خط قلع‌اندود در راستای افزایش تولید مورد بررسی و تبادل ‌نظر قرا گرفت و با توجه به کیفیت مطلوب محصولات تولیدی، از کارکنان و مدیران شرکت قدردانی شد.

شایان‌ذکر است شرکت صنایع فولاد توان‌آور آسیا به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در حدفاصل مسیر شهرکرد – بروجن در زمینی به مساحت حدود ۵۰۰ هزار مترمربع واقع ‌شده است و در زمینه تولید ورق قلع‌اندود گریدهای T۳ تا DR۹ با ظرفیتی بالغ‌بر ۱۵۰ هزار تن در سال از سایز ۰.۱۵ تا ۰.۵میلی‌متر و عرض ۶۰۰ تا ۱۱۰۰ میلی‌متر فعالیت دارد. این کارخانه دارای خطوط برش ورق با ظرفیت حدود ۱۰۰ هزار تن در سال بوده و توانایی برش ورق با توجه به ابعاد موردنظر مشتری را داراست.

از دیگر فعالیت‌های این شرکت، خط لاک‌زنی و ورنی‌زنی ورق، خط چاپ روی ورق، خط تولید درب آسان‌بازشو، خط تولید قوطی سه‌تکه و خط تولید قوطی کششی است که با بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت شرکت می‌تواند ارزش‌افزوده قابل‌توجهی را برای ذی‌نفعان به ارمغان آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.