×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استقبال ایرانسل از پیشنهاد وزیر برای ارائه ۲ گیگابایت اینترنت رایگان

تجارت گردان | استقبال ایرانسل از پیشنهاد وزیر برای ارائه ۲ گیگابایت اینترنت رایگان

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، صبح امروز ۲۴ خردادماه ۱۳۹۹، طی مراسمی که به مناسبت رونمایی از دسترسی ۱۰۳۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات، در سالن آمفی تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل، برگزار شد، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهاد داد که ایرانسل به اهالی این روستاها ۲ یا ۳ گیگابایت اینترنت رایگان ۴۸ ساعته، ارائه دهد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل گفت: حال که فرآیند مهم توسعه دسترسی را برای مردم فراهم کردید، برای این‌که کام مردم مناطق در تمام این ۱۰۳۴ روستا شیرین شود، از طرف خودتان بسته‌ای برای استفاده رایگان از خدمات در نظر بگیرید و از طریق پیامک به مردم این روستاها اطلاع دهید.
وزیر ارتباطات که در این مراسم ایرانسل را به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران خطاب قرار می‌داد با توجه به برخی مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی بعد از ارائه این پیشنهاد، گفت: البته می‌گویند ۲ گیگ اینترنت خطرناک است، اما کام مردم را اینطور شیرین کنید.
دقایقی بعد از ارائۀ این پیشنهاد، بسته ۲ گیگابایتی ۴۸ ساعته اینترنت رایگان، برای کسانی که طی روزهای گذشته در محل این ۱۰۳۴ روستا حضور داشته‌اند، فعال و طی پیامکی، به آن‌ها اطلاع رسانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.