×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استقبال کم نظیر بین المللی از جشنواره فیلم موج کیش

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این مراسم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از پوستر هنری این رویداد پرده برداری شد.

غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ارسال بیش از ۴۷۰۰ فیلم کوتاه از ایران و ۱۲۱ کشور به دبیرخانه جشنواره ، شمار آثار ارسالی را نشانه ای ارزشمند از استقبال جهانی از جشنواره فیلم کوتاه موج دانست.

وی با تقدیر و تشکر از کلیه دست اندرکاران جشنواره گفت: همه باید تلاش کنیم همه کارها از کیفیت بالا و استانداردهای جهانی برخوردار باشد.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جشنواره فیلم کوتاه موج که چهارمین دوره آن از ۲۸ بهمن تا یکم اسفند برگزار می شود، حرکت فرهنگی قابل تقدیر و رو به جلویی است که برکات و دستاوردهای آن در آینده متجلی خواهد شد.

غلامحسین مظفری افزود: کیش، پایگاه مناسبی برای ایفای نقش در حوزه های فرهنگی و هنری در ابعاد ملی و بین المللی از جمله فیلم و سینما است.

وی با اظهار امیدواری در خصوص برگزاری رویدادی تاثیر گذار که با مشارکت اهالی مطرح فیلم و سینما و پشتیبانی همه جانبه سازمان منطقه آزاد کیش به اجرا در می آید، گفت: بطور قطع با عزم و اراده موجود ، این اتفاق مهم برای کشور آبرو و اعتبار  مضاعفی ایجاد خواهد کرد.

سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس شورای سیاستگذاری چهارمین دوره جشنواره فیلم موج با ارائه گزارشی از روند اجرایی و برنامه ریزی این رویداد گفت: شورای سیاستگذاری از شهریور ماه فعالیت خود را آغاز کرد و پس از اخذ مجوزهای لازم در مهرماه گذشته، با انتشار فراخوان فعالیت جشنواره چهارم بطور رسمی  آغاز شد.

وی با اشاره به راه اندازی سایت جشنواره به دو زبان فارسی و انگلیسی گفت: شورای سیاست گذاری حسب تاکیدات فراوان دکتر مظفری، تقویت بعد بین المللی جشنواره را با حساسیت دنبال نمود و خوشحالیم که در این زمینه به توفیقاتی دست یافتیم.

وی اظهار داشت: علاوه بر ایران، آثار هنرمندان ۱۲۱ کشور واصل شده است و هیات انتخاب و داوران در حال بازبینی آثار و انتخاب برگزیدگان هستند.  به گفته وی، تا کنون ۴۷۴۱ اثر به جشنواره فیلم کوتاه موج رسیده است که این آثار به لحاظ کمی و کیفی، رکورد خوبی را برای جشنواره ایجاد کرده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.