×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استقلال به مصاف گربه سیاهش می‌رود؛ فکری به دنبال گرفتن انتقامِ استرا

به گزارش ایرنا، استقلال تهران امروز در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باید از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف میهمان خود آلومینیوم اراک برود و پس از حدود یک ماه در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه آزادی بازی کند.

شاگردان «محمود فکری» مقابل تیمی صف‌آرایی می‌کنند که در این هفته‌ها فرم خوبی داشته و در ۶ دیدار اخیرش شکستی را متحمل نشده است. در سوی مقابل استقلال هم هنوز در این فصل در ورزشگاه آزادی شکست نخورده و عملکرد نسبتا خوبی داشته است.

نکته جالب ماجرا این است که استقلال در لیگ نوزدهم تنها به یک تیم ۲ بار باخت و آن تیم ماشین‌سازی تبریز بود. تیمی که هدایتش بر عهده «رسول خطیبی» بود. سبزقبایان تبریزی ابتدا در هفته نخست با گل دقیقه ۹۵ «اتابک زارعی» در بنیان‌دیزل از سد تیم تحت هدایت استراماچونی گذشتند تا نخستین حضور سرمربی ایتالیایی با باخت همراه باشد.

در اولین بازی دور برگشت نیز ماشین‌سازی در ورزشگاه آزادی، بازی یک بر صفر باخته را با برد ۲ بر یک عوض کرد و استقلال را از قهرمانی دور کرد. در آن برهه آبی‌ها سرمربی نداشتند و توسط «وریا غفوری» و چند تن از اعضای کادر فنی هدایت می‌شدند.

حالا «محمود فکری» به دنبال این است تا انتقام ۲ باخت لیگ نوزدهم را از «رسول خطیبی» بگیرد. خطیبی این بار با هدایت آلومینیوم اراک، یک تیم سبزپوش دیگر به مصاف استقلال خواهد رفت.

نباید فراموش کنیم فکری سابقه سرمربیگری آلومینیوم را در کارنامه خود دارد و خطیبی نیز به عنوان بازیکن مدت کوتاهی را برای تیم استقلال بازی کرد.

تجارت گردان | استقلال به مصاف گربه سیاهش می‌رود؛ فکری به دنبال گرفتن انتقامِ استرا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.