×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استقلال و مشکل اخطارهای بی‌مورد!

بهروز پرورش‌خواه پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی ۳ بر صفر آبی‌ها مقابل شهرخودرو در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: تیم استقلال از جناحین خیلی خوب بازی کرد و دفاع شان کم اشتباه بود. جعفر سلمانی نیز دو موقعیت از سمت چپ ایجاد کرد که گل اول را خودش به ثمر رساند و در گل بعدی هم تاثیر خودش را گذاشت.

او ادامه داد: من خوشحال شدم که آرمان رمضانی در این بازی حضور یافت. این بازیکن باید حق خود را در زمین بگیرد و توانست گل سوم بازی را به ثمر برساند. باید بازیکنان دیگر هم همین انگیزه را داشته باشند و خودشان را به مربی ثابت کنند.

پرورش‌خواه افزود: آبی‌ها در نیمه اول توانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و به گل برسند. در نیمه دوم هم استقلال دفاع خوبی داشت و توانست موقعیت‌های شهرخودرو را دفع کند. به نظر من اخطارهای استقلال در این بازی در برخی صحنه‌ها بی‌مورد بود و بهتر است چنین اخطارهایی دریافت نشود.

او درباره تیم شهرخودرو گفت: تیم شهرخودرو هم بحران خاص خودش را دارد. فوتبال ما طوری شده است که برخی‌ها دارا هستند و برخی تیم‌ها نمی‌توانند شرایط خوبی داشته باشند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که هیچ تیمی مشکل نداشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بازی در پایان کار مقداری احساسی شد و بازیکنان باید خویشتن‌دار باشند و خودشان را کنترل کنند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و بازیکنان استقلال به روند خوب خودشان ادامه دهند. به نظر من نباید استقلال مثل بازی نود ارومیه ترکیب خود را به طور کلی عوض کند و باید مثل این بازی‌ها که استقلال پیروزی قاطعی کسب می‌کند، در دقایق آخر به بازیکنان دیگر بازی داد تا شرایط بهتر شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.