×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استقلال و ناکامی در ضربه‌های نهایی!

ایمان عالمی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره  تساوی بدون گل آبی‌پوشان پایتخت مقابل نساجی مازندران در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:  بازی پرفشاری بود. دو تیم از نظر تاکتیکی ۳ دفاعی بازی کردند. استقلال به دنبال پیروزی بود که بتواند صدر جدول را به طور مستحکم نگه دارد.

او ادامه داد: دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و استقلال چند فرصت خوب داشت اما نساجی توانست دفاع خوبی کند. استقلال تعویض‌های به موقعی داشت اما نساجی نمایش خوبی ارائه داد و مانع از گلزنی آبی‌پوشان پایتخت شد. با این وضعیت به نظر من  بازی‌های لیگ برتر در ادامه جذاب‌تر می‌شود و امیدوارم استقلال بتواند مسیر خوبی را پیش بگیرد تا در نهایت عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

عالمی در پاسخ به این سوال که علت موفق نبودن استقلال در گل زدن به نساجی چه بود؟ خاطرنشان کرد: همه بازیکنان سعی و تلاش خود را کردند. خط هافبک و خط دفاعی استقلال وظیفه خود را انجام داد اما مهاجمان در ضربات نهایی بی‌دقت بودند. در بازی‌های پر فشار، گاهی اوقات باعث می‌شود فرصت‌های تیم به ثمر نرسد. علیرضا حقیقی هم در چند موقعیت واکنش‌های خوبی داشت.

وی در پایان گفت: با توجه به این که مشکلات استقلال زیاد است و با توجه به این که ۲ بازیکن سرباز این تیم، در جمع آبی‌ها حضور ندارند، بازهم کادر فنی ترکیب خوبی مد نظر خود دارد و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی برای آبی‌پوشان رقم می‌خورد و امیدوارم استقلال بتواند مسیر درست خود را پیش بگیرد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.