×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
استقلال_سپاهان؛ نبرد برای دومی

تجارت گردان | استقلال_سپاهان؛ نبرد برای دومی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شبکه خبر، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز ادامه می یابد و  از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه، نساجی مازندران در قائم شهر میزبان پرسپولیس، قهرمان زودهنگام مسابقات است.
از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه پارس جنوبی در جم به مصاف شاهین شهرداری بوشهر میرود، گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه رودرروی هم قرار می‌گیرند و در حساسترین بازی، از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای سپاهان اصفهان خواهد بود.
دیروز در نخستین دیدار‌های این هفته، دیشب تیم تراکتور تبریز برابر میهمانش پیکان تهران با تساوی بدونِ گل متوقف شد و با ۴۶ امتیاز در ردهء دومِ جدول قرار گرفت.
در آبادان، تیم شهرخودرو مشهد مقابل میزبانش صنعت نفت به تساوی ۱ – ۱ رسید و در رده پنجم، ۴۴ امتیازی شد. محمد قاضی در دقیقه ۸۱ برای شهر خودرو گلزنی کرد و گل تساوی را عیسی آل کثیر در دقیقه ۹۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
در فولادشهر هم، تیم‌های ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان به تساوی ۱ – ۱ رضایت دادند. حسین ابراهیمی برای نفت و مسعود ابراهیم زاده برای ذوب آهن در این بازی گلزنی کردند.

سایپا نیز با یک گل از سدِ ماشین سازی تبریز گذشت و با صعودی پنج پله‌ای، در رده دهم جدول جای گرفت. تک گل نارنجی پوشان را آرمین سهرابیان در دقیقه ۸۷ به ثمررساند، ضمن اینکه امیرعلی صادقی در دقایق پایانی بازی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.