×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
اسدی: رضاییان به دنبال این است که خود را دوباره مطرح کند

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپویس پیش از دیدار برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: خوشحالیم پرسپولیس بازی برابر آلومینیوم را شکست داد اما به غیر از یکی دو صحنه بازیکنان نتوانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند. بازیکنان پرسپولیس با هوش و خلاقیت خودشان و کادرفنی، آلومینیوم را شکست دادند. آلومینیوم تیم بسیار خوبی است که عملکرد خوبی برابر پرسپولیس داشت و با عملکردی که برابر پرسپولیس داشت برایم سوال است چرا در اواسط جدول است.

وی افزود: پرسپولیس برای بقا در کورس قهرمانی باید بازی را می‌برد که این اتفاق رخ داد و تیم همچنان بازی به بازی پیش می‌رود تا بتواند قهرمانی ششم را به دست بیاورد.

او همچنین گفت: رامین رضاییان اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد و دوست داشت طوری کار کند که دوباره مطرح شود. در دیدار برابر آلومینیوم احسان پهلوان و کمال کامیابی‌نیا کمتر دیده شدند و آن بازیکن همیشگی نبودند. در این دیدار پاکدل و رضا اسدی که وارد زمین شدند توانستند گلزنی کنند و به همین خاطر نظر من این است که بیشتر از این دو بازیکن استفاده شود. البته درباره وحدت هنانوف هم باید بگوییم این بازیکن در پست دفاع آخر واقعا خوب کار کرد و در تمام درگیری‌های یک به یک برنده بود. پرسپولیس هنوز دوست دارد از کناره‌های زمین مدافعان را دور بزند و از طریق سانتر و پاس کات‌بک به گل برسد. در دیدار برابر آلومینیوم ما از پرسپولیس پاس در عمقی ندیدیم. با این حال مهم این بود که پرسپولیس برنده بازی باشد و حالا پشت سر استقلال، هم این تیم را تحریک و هم تعقیب کند.

وی همچینن درباره مصاف پرسپولیس برابر گل‌گهر در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: درست است که چند امتیاز از گل‌گهر کم شده اما این تیم شرایط خوبی در لیگ امسال داشته و بازی برای پرسپولیس برابر این تیم آن هم در سیرجان واقعا سخت است. با این حال امیدواریم پرسپولیس با پیروزی در این دیدار از کورس قهرمانی عقب نماند. پرسپولیس نیاز به جذب یک بازیکن دارد و باشگاه باید به زودی بازیکن خارجی مدنظر کادر فنی را جذب کند.

او به روند واگذاری باشگاه پرسپولیس در بورس  هم اشاره کرد و گفت: بعد از سال‌ها شاهد کار خوبی هستیم که درحال انجام شدن است. اگر استقلال  و پرسپولیس واگذر شوند، دو باشگاه از نظر مالی شفافیت خواهند داشت و از طرف دیگر شاهد مشکلات گذشته نخواهیم بود. این موضوعی هم که گفته شده بخشی از سهام را به پیشکسوتان بدهند بسیار خوب است. بالاخره بازیکنانی سال‌ها برای باشگاه محبوب خود زحمت کشیدند و الان می‌توانند در مدیریت و اداره باشگاه نقش داشته باشند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.