×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
اشجاری: نویدکیا تفکرات هجومی‌اش را دنبال می‌کند/ استقلال شانس اول قهرمانی است

حسن اشجاری، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصاف آبی‌پوشان پایتخت مقابل زردپوشان اصفهانی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: سپاهان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده است و این بازی برای سپاهان از نظر حیثیتی مهم است تا هواداران خود را راضی کند و به نوعی بتواند اتفاقات گذشته را جبران کند و از طرفی دیگر استقلال برای قهرمانی به میدان می‌آید و فکر می‌کنم این بازی، از مصاف‌های مهم رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌آید.

اشجاری درباره شرایط استقلال پس از حذف در رقابت‌های جام حذفی و آمادگی این تیم برای ۶ بازی باقی مانده رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: در رقابت‌های جام حذفی، شرایط  متفاوت است. اگر فرهاد مجیدی در رقابت‌های جام حذفی، جام می‌خواست، باید با نفرات اصلی خود به میدان می‌آمد و اگر این‌طور می‌شد، می‌توانست موفق عمل کند که این اتفاق رخ نداد و جام حذفی از دست رفت و در نهایت، بعد از چندین سال یک تیم مازندرانی قهرمان جام حذفی شد که من به هواداران نساجی به خاطر این قهرمانی تبریک می‌گویم.

این بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط زردپوشان اصفهانی گفت: تیم فوتبال سپاهان فوتبال هجومی و زیبایی را ارائه می‌دهد و عملکرد خوبی داشته است اما در ساختار دفاعی کاملا مشکل دارد و این مشکل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کاملا مشخص بود و در نهایت باعث شد این نتایج برای زردپوشان اصفهانی رقم بخورد.

اشجاری در پاسخ به این سوال که شرایط بازی دو تیم سپاهان و استقلال چگونه خواهد بود؟ گفت: با توجه به شناختی که از نویدکیا دارم، فکر نکنم دست از اعتقادات خودش بردارد و در این بازی هم به دنبال این تفکرات هجومی خواهد بود. البته حضور استقلال در مقابل، باعث می‌شود نمایش هجومی سپاهان دچار مشکل شود و به نظر من تیمی در این بازی برنده خواهد بود که بتواند بهترین ساختار دفاعی و هجومی را ارائه دهد.  

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را کسب کند؟ اظهار کرد: فکر نمی‌کنم استقلال مشکلی برای به دست آوردن قهرمانی داشته باشد. این تیم شانس اول قهرمانی است و آبی‌ها در نتیجه‌ها بهتر عمل کرده‌اند و هفته‌ها است که طعم باخت را نچشیده‌اند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.