×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اشک ریختن وینیسیوس هنگام توهین نژادپرستانه هواداران والنسیا

اتفاقات شب گذشته در دیدار دو تیم رئال مادرید و والنسیا موجی از انتقاد علیه لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا را به همراه داشته است. 

تداوم شعار‌های نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور در طول این فصل و نبود برخورد قاطع از سوی مدیران لالیگا و دیگر مسئولان فوتبال اسپانیا با تماشاگرانی که چنین رفتاری داشته‌اند باعث شده که بسیاری از فوتبال‌دوستان و چهره‎‌های سرشناس دنیای فوتبال از این اتفاقات عصبانی باشند. 

این روند شب گذشته به اوج خودش رسید و تصاویر منتشر شده از توهین‌ها به این بازیکن برزیلی که باعث شد او در جریان این بازی نتواند ناراحتی‌اش را مخفی کند و اشک‌هایش سرازیر شود، انتقادات از فوتبال اسپانیا را به اوج رساند. 

فدراسیون فوتبال این کشور شب گذشته بیانیه‌ای در این زمینه منتشر کرد و مدعی شد که این اتفاقات برای آن‌ها هم بسیار ناراحت کننده بوده است. گفته می‌شود که آن‌ها از اتفاقات مستایا شوکه شده‌اند و خواهان اقدام فوری کمیته انضباطی و کمیسیون ایالتی علیه رفتار‌های نژادپرستانه و خشونت آمیز هستند که ممکن شامل تخلیه و بستن سکو‌ها یا حتی ورزشگاه باشد. 

فدراسیون فوتبال اسپانیا قصد دارد به صورت مستقل در این موضوع ورود کند و تحقیقاتی را درباره اتفاقات رخ داده در مستایا انجام دهد. آن‌ها خواهان برخورد جدی و اعمال تنبیه‌های سنگین علیه تیم‌ها و هواداران توهین کننده هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.