×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
اصلاح ساختار بودجه برای مردمی شدن اقتصاد در دستور کار

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تجارت گردان با اشاره به تلاش مجلس برای اصلاح ساختار بودجه گفت: این تلاش در راستای کمک به اقتصاد کشور و رفع مشکلات مردم در دستور کار قرار گرفته است. نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اصلاح ساختار بودجه منابع بودجه سالیانه صرف تحریک و تحرک فعالیت‌های اقتصادی خواهد شد، افزود: با اصلاح ساختار بودجه دولت از تمرکزگرایی دور شده و با بخش های غیردولتی بیشتر همسو خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه بودجه باید مبتنی بر طرح ملی آمایش سرزمینی و توانمندی های های مناطق مختلف باید تدوین شود، تصریح کرد: با اصلاح ساختار بودجه هدر رفت منابع نیز دیگر نخواهیم داشت و از این حیث دست بانک مرکزی برای بهبود اوضاع هم بازتر خواهد بود.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه تمام تلاش مجلس در اصلاح ساختار بودجه این است که اتکا به درآمدهای پایدار صورت بگیرد، گفت: بودجه باید خود مانعی برای تورم باشد از این رو اصلاح ساختار بودجه برای جلوگیری از تورم زا بودن مولفه های دخیل در اقتصاد در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه‌داد: یکی از مواردی که در بحث اصلاح ساختار بودجه مد نظر نمایندگان مجلس قرار گرفته این است که این تغییرات باید به نحوی اعمال شود تا شاهد تحرک در بحث صادرات و کاهش واردات باشیم.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تمام تلاش مجلس از روی آوردن به اصلاح ساختار بودجه کمک به تیم اقتصادی دولت در افزایش راندمان اقتصادی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.