×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
اطلاع‌رسانی گروه مپنا درباره حساب‌های کاربری منتسب به عباس علی‌آبادی در شبکه‌های اجتماعی

بر این اساس، مدیریت ارتباطات و بازار گروه مپنا اعلام کرد: دکتر عباس علی‌آبادی، مدیرعامل گروه مپنا، در حال حاضر هیچ‌گونه حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی خارجی (توئیتر، تلگرام، اینستاگرام، لینکدین، واتساپ و …) و شبکه‌های اجتماعی داخلی ندارد و هرگونه حساب کاربری در این شبکه‌ها به نام وی جعلی و فاقد اعتبار بوده و سندیت ندارند.

بدیهی است، در صورت ایجاد حساب کاربری رسمی به نام «عباس علی‌آبادی»، موضوع از طریق مجاری رسمی اطلاع­رسانی “گروه مپنا” اعلام خواهد شد.

بر اساس همین گزارش، نام‌های مشابه موجود در رسانه‌های اجتماعی داخلی و خارجی، هیچگونه ارتباط مستقیم یا غیرمستقیمی با مدیرعامل گروه مپنا نداشته و مسئولیت هر نوع محتوای منتشره در این حساب‌ها یا کانال‌ها بر عهده گردانندگان آن‌هاست.

شایان ذکر است، نام کامل مدیرعامل گروه مپنا به عنوان کاندیدای معرفی شده وزارت صنعت، معدن و تجارت «عباس علی‌آبادی» (بدون هرگونه پیشوند یا پسوند) است. او متولد ۱۳۴۱ شهر تهران و فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران و صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در رشته مهندسی مکانیک در مقاطع کارشناسی تا دکتری است که تا کنون نیز سوابق اجرایی متعددی در بخش‌های دولتی و غیردولتی داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.