×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اظهارات رئیس بانک مرکزی، قیمت سکه را ۸۵۰ هزار تومان کاهش داد

تجارت گردان | اظهارات رئیس بانک مرکزی، قیمت سکه را ۸۵۰ هزار تومان کاهش داد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت قیمت طلا و سکه اظهار داشت: با توجه به اظهارات شب گذشته رئیس کل بانک مرکزی، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه به ویژه سکه روند نزولی به خود گرفت و از ساعات اولیه صبح با کاهش تقاضا و کاهش قیمت مواجه بودیم.

وی افزود: از صبح امروز تا به این ساعت هر قطعه سکه طرح جدید با ۸۵۰ هزار تومان کاهش قیمت مواجه بود و حباب قیمتی از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان روز گذشته به ۷۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

کشتی‌آرای اظهار داشت: با توجه داشته باشیم که در این بین قیمت اونس جهانی نسبت به دو روز گذشته تغییری نداشت و نرخ دلار هم در بازار آزاد کاهشی بود.

وی با اشاره به آخرین قیمت‌ها در بازار سکه و طلا گفت: در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، طرح جدید ۹ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۵۲۰ هزار تومان است.

کشتی‌آرای گفت: در حال حاضر قیمت هر مثقال طلا با کاهش ۸۵۰ هزار تومانی، به ۳ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسید و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۰ هزار تومان کاهش به ۹۱۵ هزار تومان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.