×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اعتبارات بانک شهر تکیه گاه جوانان، فعالان اقتصادی و کارآفرینان

تقویت توان اقتصاد شرکت های دانش بنیان، کمک به حل معضلات کلانشهرها با معرفی روش های نوین تامین مالی، تسهیل شرایط ازدواج جوانان، فرزندآوری و … نیز یکی از محورهای مهم فعالیت و سیاست‌های اعتباری بانک شهر طی ۲ سال اخیر بوده است.
شعب بانک شهر از ابتدای سال جاری و به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج در سراسر کشور تلاش کرده اند تا در کوتاه ترین زمان ممکن شرایط را برای بهره مندی جوانان از تسهیلات ازدواج فراهم سازند و در همین راستا درحدود ۸ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده اند. همچنین شبکه شعب بانک در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی و کمک به کاهش هزینه های فرزندآوری در حدود ۴ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده است.
به منظور همراهی با کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی و تلاش برای رفع مشکلات این حوزه نیز مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی شعب بانک پرداخت شده است.
گسترش چتر حمایتی بانک شهر برای حوزه درمان و سلامت کشور به خصوص صنعت داروسازی که تحت ظالمانه ترین تحریم ها قرار دارد، نیز به صورت مستمر در سیاست های اعتباری قرار گرفته و نگاهی به عملکرد بانک شهر در کمک به فعالان حوزه تأمین دارو و درمان نشان می‌دهد که این بانک توانسته است با پرداخت تسهیلات به بیش از ۳۰ شرکت داروسازی، خود را به‌عنوان یکی از حامیان مهم این صنعت معرفی کند.
بانک شهر طی بیش از ۱۵ سال فعالیت در شبکه بانکی کشور به‌ عنوان بانکی تاثیرگذار در توسعه شهرها، توانسته با گره‌گشایی از پروژه‌های شهری اثرات ملموس و مثبت بر زندگی شهروندان گذاشته و نقشی مهم برای استفاده شهرداری‌ها از روش‌‌های نوین تامین مالی فراهم کند. “تامین مالی شهرداری های کشور جهت تسریع و تکمیل پروژه های شهری با استفاده از ابزارهای نوین نظیر برات کارت شهر”، “تامین مالی پروژه تجهیز خط ۶ متروی تهران و حومه به منظور بهبود کیفیت حمل و نقل درون شهری و کاهش آلاینده های هوا”، ” اعطای تسهیلات در قالب طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکسی های فرسوده در شهر شیراز”،”انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در راستای کاهش مصرف سوخت از طریق نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری فرسوده به منظور کاهش انتشار آلاینده های محیط زیست و بهبود کیفیت هوای شهرها و توسعه حمل و نقل عمومی” و … تنها بخشی از حمایت های بانک شهر از مدیریت شهرها طی سال جاری بوده است.
پرداخت تسهیلات خرد (معیشتی، رفاهی، خرید کالا، ودیعه مسکن و تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی) به شهروندان، کارکنان شهرداری و سازمان های تابعه سراسر کشور هم جایگاهی مهم در سیاست های اعتباری بانک شهر داشته است.
مشارکت در ۵ پروژه مرتبط با وزارت راه و شهرسازی بر اساس ماده ۵۶ قانون الحاق و سازوکار بند (ز) تبصره ۴ قانون بودجه کشور در راستای کاهش خسارات جانی و مالی در جاده ها، کاهش بار ترافیک مسیرهای مواصلاتی و افزایش ضریب ایمنی راه های کشور، کمک به پروژه احداث بزرگراه کنار گذر شرقی اصفهان ، احداث پل های تکاور و ابتهاج واقع در جاده هراز، پروژه احداث باند دوم فسا‏-استهبان‏-قطرویه‏-سیرجان، پروژه تکمیل بابامیدان‏- گچساران – بهبهان و تکمیل محور زرقان‏- خان زنیان (کمربندی شیراز) واقع در استان فارس هم بخش دیگری از حمایت های بانک شهر از پروژه های ملی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.