×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ذوب آهن اصفهان

در این جشنواره که با حضور خانواده معزز شهید کاظم زاده همراه بود و به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان اصفهان و میزبانی هلدینگ پتروپالایش برگزار شد ، از۵۰ شرکت برتر تجلیل و نشان اقتصاد مقاومتی به آنها اعطا گردید . 

تعداد ۸۰۰ واحد تولیدی در این جشنواره شرکت کردند و به صورت تخصصی ارزیابی شدند و در نهایت به ۵۰شرکت که بیشترین امتیاز را کسب نمودند نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد. برگزیدگان استانی این جشنواره به مرحله داوری جشنواره ملی اقتصاد مقاومتی راه خواهند یافت .

تعدادی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان  در جشنواره نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان حضور داشتند .

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی، الگو سازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات ، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی و هدایت عرصه تولید برای پیروی از سیاست های اقتصاد مقاومتی را از جمله اهداف این جشنواره بیان نمود .

اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز با بیان اینکه امروز تحریم‌ها اثر خود را از دست‌داده است، عنوان کرد: ما امروز جوانانی از جنس مکتب حاج‌ قاسم‌ داریم که در حوزه‌های مختلف تولید اثربخش هستند؛ ما می‌توانیم روی زانوهای خود بلند شویم و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰۰ ساعت کار تخصصی و علمی برای اعطای نشان اقتصاد مقاومتی صورت‌گرفته است و این عرصه آغاز راه تحولی درون‌ زا و دانش‌بنیان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.