×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اعلام آمادگی بانک ملی ایران برای توسعه حوزه انرژی کشور

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا فرزین در دیدار با مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه، شدت بالای مصرف انرژی در ایران و وابستگی شدید به گاز که یک انرژی آلاینده است را نگران کننده خواند و گفت: هیچ اصلاح اقتصادی در کشور ما به اندازه اصلاح حوزه انرژی اهمیت ندارد.
وی با تاکید بر این که منابع لازم برای سرمایه گذاری در همه صنایع به ویژه صنایع مرتبط با انرژی باید فراهم شود، اظهار کرد: بانک ملی ایران به عنوان یک بانک جامع، آمادگی دارد تا توسعه حوزه انرژی کشور را حمایت کند.
فرزین ارائه خدمات بانکی در قالب بانکداری شرکتی را مرتبط با صنایع بزرگی مانند نفت و گاز دانست و خاطرنشان کرد: خدمات دهی بانک در قالب بانکداری شرکتی، با سرعت و کیفیت مطلوب شرکت های به ویژه صنایع بزرگ عملیاتی می شود.
وی همچنین پیوند مجتمع گاز پارس جنوبی و بانک ملی ایران به عنوان دو مجموعه بزرگ و ملی را مبارک خواند و گفت: شبکه خارج از کشور بانک ملی ایران نیز از توان مناسبی برای توسعه فعالیت های ارزی مجتمع گار پارس جنوبی برخوردار است.
در این دیدار، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های این مجموعه، بر لزوم بهره مندی از توانایی های بانک ملی ایران برای توسعه طرح های گازی تاکید کرد.
هادی هاشم زاده فرهنگ مجتمع گازی پارس جنوبی را بسیار عظیم و مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد تولید گاز کشور و وجود ۸ درصد ذخایر گازی دنیا در این مجموعه باعث شده است که اهمیت آن دوچندان شود.
در پایان این دیدار، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران از بخش های مختلف پالایشگاه های مرتبط با حوزه پارس جنوبی بازدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.