×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اعلام برندگان خوش شانس سایپا؛ فردا‎‏

تجارت گردان | اعلام برندگان خوش شانس سایپا؛ فردا‎‏

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از صدا و سیما؛ اسامی برندگان قرعه کشی طرح مشارکت در تولید سایپا‏، ساعت ۱۲ فردا در پایگاه اینترنتی فروش محصولات سایپا به نشانی saipa.iranecar.com قابل رویت است و برای منتخبان نیز پیامک ارسال می‌شود.آقای مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در حاشیه این قرعه کشی با بیان اینکه قرار است براساس این طرح، سه محصول شاهین‏، کوئیک اس و ساینای اس با موعد زمان تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ عرضه شوند گفت: برای این سه محصول ۱۲۷ هزار و ۷۱ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد سه هزار و ۲۳۲ نفر واجد شرایط نبودند که قرعه کشی از بین ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ نفر انجام شد.وی افزود: بیشترین استقبال از خودروی کوییک. اس با ۴۹ هزار و ۴۷۴ ثبت نام بود در حالی که ظرفیت سه هزار دستگاه برای آن وجود دارد.
باقری گفت: خودروی شاهین با ۴۳ هزار و ۵۲۰ نفر متقاضی و ظرفیت دو هزار دستگاه و ساینا. اس با ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر متقاضی و دو هزار و ۵۰۰ دستگاه ظرفیت پس از خودروی کوئیک اس قرار داشتند، به این ترتیب بطور متوسط به ازای هر ۱۰ نفرمتقاضی، یک نفر برنده قرعه کشی داشتیم.
وی اضافه کرد: این شرکت تلاش می‌کند که تا پایان شهریورماه، معوقات ۱۸ محصول خود را به روز کند و محصولات معوق به مشتریان نداشته باشیم.

باقری گفت: پس از عید غدیر خم، تولید محصول ساینا اس که در حقیقت فیس لیفت ساینا است، انجام می‌شود و این خودرو را می‌توان زودتر از زمان مقرر در اختیار مشتریان قرار داد.
گفتنی است؛ برای خودرو شاهین، پیش‌پرداخت ۸۰ میلیون تومانی با سود مشارکت ۶ و سود انصراف سه درصد، برای خودرو کوئیک. اس مبلغ ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای خودرو ساینا. اس، مبلغ ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با سود مشارکت ۵.۶ و سود انصراف ۵.۳ درصدی در نظر گرفته شده است.
قیمت نهایی خودرو‌های یاد شده، بر اساس قیمت در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه خواهد شد و همه محدودیت‌های موجود در طرح‌های قبلی، در طرح فروش مشارکت در تولید نیز برقرار است.

 قرعه کشی پیش فروش طرح مشارکت در تولید سایپا

قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت در تولید سه محصول سایپا، با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی در گروه خودروسازی سایپا، آغاز شد.در این طرح برای سه خودروی عرضه شده شاهین، کوئیک. اس و ساینا. اس، ۱۲۷ هزار و ۷۱ نفر ثبت نام کردند که ۳ هزار و ۲۳۲ نفر فاقد شرایط و ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ نفر واجد شرایط هستند که از این تعداد واجد شرایط، حدود ۱۲ هزار نفر در قرعه کشی انتخاب خواهند شد و ۶ هزار نفر معادل ۵۰ درصد برندگان قرعه کشی هم جایگزین انتخاب می‌شوند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند وجه خود را تکمیل کنند این افراد جایگزین خواهند شد.در این طرح برای خودروی شاهین، ۴۳ هزار و ۵۲۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۴۰۰۰ نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۲۰۰۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می‌شوند، برای خودروی ساینا s نیز، ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۵ هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می‌شود، ضمن اینکه برای خودروی کوئیک اس نیز ۴۹ هزار و ۴۷۴ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۳ هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۱۵۰۰ نفر جایگزین انتخاب خواهند شد.
این سومین هفته متوالی است که طرح ثبت نام خودرویی در گروه سایپا انجام می‌شود همه این اقدامات به این علت است که دست دلالان و واسطه‌ها کوتاه شود و همه افراد از فرصت یکسان برای ثبت نام و شرکت در قرعه کشی برخوردار باشند.
بر اساس این گزارش شرایط شرکت در ثبت نام پیش فروش جدید نیز همانند شرایط پیش فروش‌ها و فروش‌های فوق العاده قبلی است.
این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت. 

تولید ساینای اس بعد از عید غدیر
قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از آغاز فرآیند تولید خودروی ساینا اس بعد از عید غدیر خم خبر داد.
آقای مجید باقری در مراسم قرعه‌کشی پیش فروش مشارکت در تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: قرار بود تحویل ساینا اس را در طرح‌های گروه سایپا از مهر امسال آغاز کنیم که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، تحویل دهی از مرداد امسال و بعد از عید غدیرخم آغاز خواهد شد یعنی ما زودتر از برنامه و موعد مقرر، تولید خودروی ساینا اس را آغاز خواهیم کرد که به این ترتیب این امیدواری در مشتریان به وجود خواهد آمد که تحویل خودرو‌های از این دست، در موعد مقرر خواهد بود. 

پیش فروش چهار محصول سایپا؛ امروز

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش: امروز بلافاصله پس از انجام قرعه کشی طرح مشارکت در تولید، طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی آغاز خواهد شد.آقای مجید باقری افزود: این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.
قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: پس از عرضه شاهین، کوئیک. اس و ساینا. اس در طرح‌های پیشین، خودرو‌های کوئیک معمولی و کوئیک. آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا ۱۵۱ در این طرح فروش عرضه خواهد شد.
وی با اشاره به تلاش خودروسازان برای تنوع بخشی و تداوم طرح‌های فروش، گفت: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه‌های مستمر را در دستور کار قرار داده اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه‌ها در بازار حرکت کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.