×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اعلام ساعت کاری موقت شعب بانک کارآفرین

تجارت گردان | اعلام ساعت کاری موقت شعب بانک کارآفرین

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، شعبه قزوین این بانک از ششم مرداد ماه تا اطلاع ثانوی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعب ساری، آمل، بابل و تنکابن این بانک، از ششم تا یازدهم مرداد ماه از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۲:۴۵ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهند بود.

بنا به اعلام استانداری استان خوزستان، شعب بانک کارآفرین در شهرهای اهواز و آبادان در روزهای سه‌شنبه ۷ و چهارشنبه ۸ مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

همچنین این دو شعبه در روزهای شنبه چهارم و یکشنبه پنجم مرداد ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و در روز دوشنبه ششم مرداد ماه از ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی می‌باشند.

همچنین شعبه بوشهر این بانک یکشنبه پنجم مرداد ماه از ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰ فعال است. این شعبه از  6 تا ۳۱ مردادماه از ساعت ۷ تا ۱۲ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعبه اراک از ۵ تا ۳۱ مرداد ماه، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۳ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعبه سمنان از دوم تا پانزدهم مرداد ماه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعب بلوار دکتر بهشتی کرمانشاه و فردوسی کرمانشاه از ۳۱ تیر تا ۲۰ مردادماه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعبه خرم‌آباد این بانک از ۲۹ تیر تا ۳۱ مردادماه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.