Categories: بانک و بیمه

اعلام ساعت کاری موقت شعب بانک کارآفرین

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، شعبه قزوین این بانک از ششم مرداد ماه تا اطلاع ثانوی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعب ساری، آمل، بابل و تنکابن این بانک، از ششم تا یازدهم مرداد ماه از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۲:۴۵ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهند بود.

بنا به اعلام استانداری استان خوزستان، شعب بانک کارآفرین در شهرهای اهواز و آبادان در روزهای سه‌شنبه ۷ و چهارشنبه ۸ مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

همچنین این دو شعبه در روزهای شنبه چهارم و یکشنبه پنجم مرداد ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و در روز دوشنبه ششم مرداد ماه از ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی می‌باشند.

همچنین شعبه بوشهر این بانک یکشنبه پنجم مرداد ماه از ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰ فعال است. این شعبه از  6 تا ۳۱ مردادماه از ساعت ۷ تا ۱۲ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعبه اراک از ۵ تا ۳۱ مرداد ماه، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۳ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعبه سمنان از دوم تا پانزدهم مرداد ماه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعب بلوار دکتر بهشتی کرمانشاه و فردوسی کرمانشاه از ۳۱ تیر تا ۲۰ مردادماه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعبه خرم‌آباد این بانک از ۲۹ تیر تا ۳۱ مردادماه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

فتحنایی

Recent Posts

سامسونگ از تبلت‌های سریGalaxy Tab S10  با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلت‌های جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…

1 روز ago

سامسونگ از Galaxy S24 FE مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازه‌ترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…

1 روز ago

بازدید مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع از نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف در تحقق تمدن نوین اسلامی

همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…

1 روز ago

پیام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند…

1 روز ago

اگر در مقام مسئولیت نگاه مومنانه داشته باشیم، برکات خداوند بر کار ما نازل می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمت‌رسانی بیمه‌ای، درمانی و…

1 روز ago