×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افتتاح اولین مرکز بهداشت کار غرب خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، احسان عزیزی مدیر مجتمع فروکروم جغتای در مراسم افتتاح عنوان کرد: توجه به سلامت و پایش شاخص‌های سلامتی در محیط کار و تاثیر آن در بهبود عملکرد و بهره‌وری اهمیت بسزایی دارد و از همین رو مجتمع فروکروم جغتای اقدام به تجهیز و راه‌اندازی این مرکز کرد.

وی با بیان اینکه افتتاح این مرکز به عنوان اولین مرکز بهداشت کار با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال برای تکمیل سازه و خرید و تعالی تجهیزات در واحد ایمنی انجام شد، توضیح داد: این مرکز بهداشت با استناد به ماده ۴۷ قانون کار که در رابطه با آیین نامه تاسیس مراکز بهداشت کار افتتاح شده و به واحدهای صنعتی اختیار داده که وقتی بیش از ۵۰۰ نفر نیروی کار در اختیار دارند، امکان تاسیس این مرکز بهداشت برای آنها فراهم است.

عزیزی ادامه داد: این مرکز بهداشت به منظور تامین سلامت و بهداشت جسمی و روانی کارگران، پیشگیری از حوادث و بیماری‌های شغلی و حفاظت از کارگران از خطراتی است که سلامت آنها را تهدید می‌کند. همچنین با عنایت به شعار سازمان جهانی کار در خصوص «محیط کار ایمن و بهداشتی حق اساسی و بنیادی نیروی کار است» در این مجتمع تاسیس شده است.

وی در پایان تصریح کرد: برای این مرکز جذب نیروهای تخصصی از حوزه بهداشت و درمان داشتیم و هدف ما تکمیل تجهیزات مستقر برای تعمیق خدمات قابل ارائه تا سطح مداخلات تخصصی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.