×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاح طرح آبرسانی و کمک معیشتی بیمه کوثر به چندین روستای محروم و مرزی استان سیستان‌وبلوچستان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی با حضور در استان سیستان‌وبلوچستان ضمن بازدید از برخی روستاها و مناطق محروم، با چندین خانواده از افراد تحت‌پوشش سابا دیدار کرد.
مدیرعامل شرکت با حضور در منزل ۹ خانواده از افراد تحت‌پوشش سابای استان که دارای مشکل بودند از نزدیک با آنان ملاقات کرد و ضمن تفقد از همه مردانی که با تمام وجود در راه آیین و سرزمین ایثار کردند، پای درددل‌آنان نشست و در پایان این دیدارها، دستور رسیدگی فوری به نیازهای این خانواده‌ها و کمک به حل مشکل آنان را صادر کرد که اقدام در این زمینه بلافاصله آغاز شد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی با حضور در نقطه صفر مرزی میلک و دیدار با اهالی روستاهای مرزی جمال‌آباد، دهمرده و ملادادی؛ پس از ارزیابی شرایط موجود و در نظرگرفتن کاستی‌ها و کمبودها، با تلاش جهادی مدیر و همکاران سرپرستی بیمه کوثر در استان سیستان‌وبلوچستان، حضور گروه پزشکی بیمه کوثر و ارایه کمک‌های پزشکی و ویزیت رایگان ۲۲۴ نفر، تامین و توزیع داروهای تجویزشده و ضروری، اهدای چهار عدد تانکر آب ۵هزار لیتری برای تامین آب شرب، اهدای ۴۴ دستگاه کولر، ۱۵ دستگاه یخچال، سه عدد جعبه کمک‌های اولیه، ماسک، مایع ضد عفونی، ۱۲ عدد توپ و ۷۵ جفت کفش برای کودکان و نیز ۴۵۰ بسته کمک معیشتی انجام شد.
مدیرعامل بیمه کوثر و مدیرکل بهزیستی سیستان‌وبلوچستان، از دو مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست استان بازدید کردند و همچنین مواد غذایی، لوازم‌التحریر و وسایل بهداشتی از سوی بیمه کوثر به این مراکز اهدا شد.
گفتنی است، با توجه به اینکه متاسفانه آب لوله‌کشی این استان قابل‌شرب نیست، در گام نخست از سفر مدیرعامل، طرح آبرسانی با نام «سرچشمه کوثر» در یکی از مناطق محروم شهر زاهدان تجهیز و راه‌اندازی شد تا آب شرب سالم را به صورت رایگان در اختیار ساکنان قرار دهد.
همچنین در گام دوم شرکت یکصد دستگاه اکسیژن‌ساز را به هلال‌احمر استان اهدا کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.