×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افتتاح نمایشگاه توانمندیهای صادراتی ایران و اوراسیا در نمایشگاه منطقه آزاد انزلی

به گزارش تجارت گردان به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در این نمایشگاه بخشی از توانمندی های صادراتی ایران به اوراسیا با حضور ۴۰ شرکت صنعتی علاقه‌مند به حضور در بازار تجاری اوراسیا و توانمند در بخش صادرات از استان‌های گیلان، تهران، مازندران، فارس، کردستان و همدان حضور دارند.

هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه با اشاره به فراهم بودن بستر لازم به منظور صادرات محصولات و کالاهای تولیدی کشورمان به بازار اوراسیا گفت : باتوجه به اینکه در اتحادیه اقتصادی اوراسیا، سازمان توسعه تجارت تعرفه ترجیحی هفت هزار و ۵۰۰ قلم کالا را به صفر رسانده است این امکان وجود دارد که ایران در مقابل سایر رقبا بتواند برخی کالاها را با قیمت کمتری به بازار روسیه صادر و از روسیه وارد کند.

استانیسلاو سینچنکو رییس اتاق بازرگانی و صنعت آستراخان نیز با اشاره به برخی مشکلات پیش رو در تسهیل تجارت دو کشور، گفت: سابقه تجارت کشورهای ایران و روسیه به صدها سال گذشته باز می‌گردد و برخلاف گذشته امروزه تجار با قوانین متعدد دست و پاگیر روبرو هستند که باید برای آنها راه حلی جست و به توافق و تفاهم رسید.

گفتنی است علاقه‌مندان می توانند از این نمایشگاه تا هفتم بهمن‌ از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه های بین‌المللی منطقه آزاد انزلی بازدید کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.