×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افتتاح گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایدرونیوز،  محمد رضوانی فر رئیس  گمرک ایران  در  آیین افتتاح گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم  گفت : مجموعه گمرک کشور با هدف  ایجاد مشوق‌های سرمایه‌گذاری این قول را می‌دهد که فرآیند تشریفاتی گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم را  به کمترین زمان خود برساند .

محمد هادی ایمانیه  استاندار فارس  نیز با  قدردانی از  تلاش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و  مدیریت منطقه ویژه اقتصادی جهرم در خصوص راه اندازی و ایجاد زیرساخت های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه افزود: شهرستان جهرم یکی از شهرستان های مهم و تاثیرگذار در امور اقتصادی کشور و استان فارس است.

محمد رضایی کوچی نماینده مردم شریف شهرستان های جهرم و خفر هم در این مراسم  با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی جهرم از زیرساخت‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری برخوردار است ؛ افزود :  تقریبا   تمام کارهای زیرساختی  این  منطقه ویژه انجام شده است و مهیای حضور سرمایه‌گذاران جهت ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان است .

معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  نیز با اشاره به تامین زیرساخت های لازم جهت شروع فرایند واگذاری زمین شامل آب، برق، گاز، شبکه فیبر نوری و خدمات گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی جهرم گفت: به منظور تسهیل امر سرمایه گذاری ، مشوق هایی در قالب آئین نامه واگذاری و حق بهره برداری از زمین، اعیانی و تأسیسات به منظور جذب سرمایه گذار در فاز یک در نظر گرفته شده است.

فرشاد مقیمی افزود : با نگاه مثبت هیات عامل  ایدرو ، امکان واگذاری و حق بهره برداری ۳۰% از زمین های فاز یک منطقه ویژه اقتصادی جهرم با ۱۰% پیش دریافت و اقساط بلند مدت بر مبنای میزان زمین مورد نیاز طرح های صنعتی فراهم گردیده است .

همچنین به گفته مهدی شفیعیان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم  ساختمان گمرک با ارزشی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال ایجاد و تجهیز شده است که این امر در خصوص تسهیل برای سرمایه گذاران و امر صادرات و واردات بسیار حائز اهمیت است .

منطقه‌ ویژه اقتصادی جهرم ، در زمینی به حدود ۳۴۰ هکتار زیر نظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در قالب ۲ فاز در حال تکمیل زیر ساخت های توسعه صنعتی و بازرگانی است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.